20 دی 1394
شماره خبر: 156287

چه کسانی در البرز رد صلاحیت شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

چه کسانی در البرز رد صلاحیت شدند


نفر بعدی که اتفاقا مشهورترین نامزد کرج در این دوره بوده، همان مجری معروف برنامه‌های ورزشی است.
پس از پایان ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مجموع 21 نامزد انتخاباتی در استان البرز از ادامه رقابت باز ماندند. از این تعداد 4 نفر انصراف داده و 17 نفر رد صلاحیت شدند.
طبق قانون رد صلاحیت شده‌ها در هیئت‌های اجرایی می‌توانند به شورای نگهبان و هیئت نظارت شکایت کنند. در این ارتباط امروز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان البرز اعلام کرده است که هیئت نظارت برانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی البرز شکایت 15 داوطلب رد صلاحیت شده را مورد رسیدگی قرار می‌دهد. حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی اعلام کرده است: داوطلبان رد صلاحیت شده شکایت های خود را می‌توانند از 16 لغایت 19 دی ماه جاری به دفتر هیات نظارت مستقر در استانداری البرز ارجاع دهند. وی ادامه داد: درمجموع 17 داوطلب در کرج رد صلاحیت شده بودند که تا روز گذشته 15 نفر آنان شکایت خود را دراین زمینه ارجاع داده اند. روحی یزدی گفت: هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز از فردا یکشنبه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده را در هیات اجرایی مورد رسیدگی قرار داده و اظهار نظر خود را اعلام خواهد کرد. در میان 17 نامزدی که در هیئت‌های اجرایی استان البرز صلاحیت آنها رد شده، تنها 2 نفر مشهور بودند.یکی از آنها یک فعال سیاسی خانم است که دلایل رد صلاحیت به خود وی اعلام شده و شکایت نیز کرده است. نفر بعدی که اتفاقا مشهورترین نامزد کرج در این دوره بوده، همان مجری معروف برنامه‌های ورزشی است. بر اساس اطلاعات خبرنگار تابناک و مباحثی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، مدرک تحصلی وی (برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز به حداقل مدرک تحصلی کارشناسی ارشد است) ناقص بوده و به همین دلیل رد صلاحیت شده است.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که وی در این مورد معترض بوده و با مراجعه به هیئت‌ نظارت شکایتی را تنظیم و مدارک تحصیلی خود را ارائه داده است. حال باید دید که در شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت چه تعداد از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت خواهند شد.



منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود