8 اسفند 1394
شماره خبر: 159422

ساز مخالف روابط عمومی فرمانداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

ساز مخالف روابط عمومی فرمانداری کرج


شب گذشته تعدادی از خبرنگاران البرزی در ستاد انتخابات شهرستان کرج حضور داشتند، اما کارکنان روابط عمومی فرمانداری کرج از حدود ساعت 1 بامداد تا 8 صبح امروز رفتند و هیچ فردی با خبرنگاران حاضر در ستاد در این ساعات ارتباط نداشت.
اکثریت مطلق خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که این روزها در ستاد انتخابات استان البرز و ستاد انتخابات حوزه‌های انتخابیه کرج و ساوجبلاغ حضور دارند، تاکید داشتند که یکی از منظم‌ترین انتخابات‌ها در استان البرز برگزار شد. در این دوره و با برنامه‌ریزی مدیران ارشد استان البرز و روسای ستاد انتخابات، حمایت ویژه‌ای از اصحاب رسانه صورت گرفت تا آنها در آرامش کامل و با در اختیار داشتن امکانات مناسب به اطلاع‌رسانی بپردازند. از جمله اینکه روز گذشته خبرنگارانی که در ستاد انتخابات استانداری البرز حضور داشتند، شاهد بودند که مسئولان ارشد استان البرز و ستاد انتخابات از جمله سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت در استان البرز، حجت‌الله ملاصالحی رئیس ستاد انتخابات، قباد نعمتی مدیر کل روابط عمومی استانداری البرز و تعدادی از معاونان استاندار و مدیران کل استانداری بارها و بارها در جمع خبرنگاران حضور یافته و به پرسش‌های آنها پاسخ دادند. مسئولان ارشد ستاد انتخابات شهرستان کرج نیز همین رویکرد را نسبت به رسانه‌ها داشتند، اما معلوم نیست چرا روابط عمومی فرمانداری کرج بر خلاف سیاست‌ مدیران ارشد استانداری و روسای ستاد انتخابات ساز مخالفی را در مورد خبرنگاران کوک کرد. به عنوان نمونه کارت ورود به ستاد انتخابات شهرستان کرج برای 2 رسانه اصولگرا و منتقد، روز گذشته حدود عصر صادر شد و تلاش بسیاری برای عدم اطلاع‌رسانی از سوی این خبرنگاران صورت گرفت. از سوی دیگر علیرغم وعده فرماندار کرج مبنی بر اینکه بهترین مکان در سایت انتخابات برای خبرنگاران در نظر گرفته شده و امکاناتی از جمله اینترنت و خط تلفن در اختیار آنها قرار می‌گیرد، اینترنت اتاق خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان کرج از شب گذشته تا حدود ساعت 8 صبح امروز قطع بود. ضمن اینکه تلفن همراه آنها نیز آنتن نمی‌داد!
شب گذشته تعدادی از خبرنگاران البرزی در ستاد انتخابات شهرستان کرج حضور داشتند، اما کارکنان روابط عمومی فرمانداری کرج از حدود ساعت 1 بامداد تا 8 صبح امروز رفتند و هیچ فردی با خبرنگاران حاضر در ستاد در این ساعات ارتباط نداشت. این رفتارها به طور قطع مورد تایید مدیریت ارشد استان البرز نیست، اما معلوم نبود که چرا روابط عمومی فرمانداری کرج در این شرایط حساس اینگونه ساز مخالف کوک کرده و تلاش‌هایی برای حذف خبرنگاران منتقد را انجام داد.



منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود