7 اسفند 1390
شماره خبر: 5210

یک نفر از دور رقابت های انتخاباتی کرج کناره گرفت/ کاندیداهای کرج 61 نفر شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

یک نفر از دور رقابت های انتخاباتی کرج کناره گرفت/ کاندیداهای کرج 61 نفر شدند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: در حوزه انتخابیه کرج یک نفر از کاندیداها انصراف داده و از عرصه رقابت برای ورود به خانه ملت خارج شد.
شکرالله افتخاری در خصوص آخرین وضعیت کاندیداها در حوزه انتخابیه کرج گفت: با گذشت سه روز از آغاز تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک نفر از کاندیداها در این حوزه انصراف داده و 61 کاندیدا به تبلیغات خود برای رقابت در عرصه انتخابات ادامه می دهند. وی گفت: همه مراحل انتخابات در این حوزه سیری مطلوب داشته و همه چیز برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم مهیا شده است. وی گفت: 746 شعبه اخذ رای در شهرستان کرج دایر خواهد ش که از این تعداد 710 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار خواهد بود.
وی تصریح کرد: به تعداد شعبه های اخذ رای نمایندگان فرماندار مشخص و معرفی شده اند تا با حضور در شعب امر اخذ رای را نظارت کنند. وی در خصوص فضای تبلیغات شهرستان کرج گفت: کاندیداها تبلیغات خود را در سطح وسیعی آغاز کرده اند و در کنار آن تبلیغات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات به منظور تشویق و تهییج مردم برای حضور گسترده در انتخابات آغاز شده است و همین امر سبب شده تا چهره شهر کاملا انتخاباتی و همراه با شور و نشاط باشد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود