10 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6616

مدیر پشت میز نشین گره گشای مشکلات نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

مدیر پشت میز نشین گره گشای مشکلات نیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مدیر پشت میز نشین گره گشا مشکلات نیست، گفت: مدیران باید در میدان عمل حضور جدی و فعالی داشته باشند.
محمد جواد محمدی زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه محیط زیست استان که در این دانشگاه برگزار شد، افزود: دانشکده های محیط زیست امتیاز بسیار بالایی برای کشور دارند که می توان از ظرفیت و پتانسیل این دانشکده ها به خوبی استفاده کرد. وی ادامه داد: اعتقاد ندارم که وزارت علوم از دانشگاه محیط زیست حمایت نمی کند بلکه وزارت علوم استانداردهای مشخصی را تعریف کرده است که باید مطابق آن استانداردها باشیم. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در حال حاضر آزمایشگاه های سازمان محیط زیست در کشور ممتاز و در سطح بالایی قرار دارند.
مراکز تحقیقاتی زیست محیطی در تمام استان های کشور راه اندازی شده است
وی گفت: مراکز تحقیقاتی زیست محیطی تقریباً در تمام استان های کشور راه اندازی شده است و هم اکنون سازمان محیط زیست آمادگی همکاری با تمام ارگان و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی را دارد. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: هم اکنون زمان این امر فرا رسیده که برکات دانشگاه محیط زیست در سطح بین المللی و کشور نمایان شود. محمدی زاده افزود: در انتخاب رئیس دانشگاه محیط زیست گزینه های مختلفی از جمله افرادی که معاونت رئیس جمهوری را در کارنامه داشتن مطرح شد ولی قصد انتخاب مدیری از خانواده محیط زیست را داشتیم. در حاشیه این مراسم اصغر محمدی فاضل تودیع و روانبخش شیردم رئیس جدید دانشگاه محیط زیست معارفه شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود