5 شهریور 1391
شماره خبر: 10679

سوارکاران برتر استان البرز شناخته شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سوارکاران برتر استان البرز شناخته شدند

سپیدار آنلاین: مسابقات سوارکاری بین باشگاهی استان البرز برگزار و نفرات برتر آن شناخته شدند.
در این دوره از مسابقات سوارکاران در رده E و1D رده بالای 16 سال در باشگاه دشت بهشت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان سعید محمدی با اسب سوت آرژانتینا در رده E بر سکوی نخست ایستاد. در رده 1D بالای 16سال ،علی رحمانی با اسب کوئلا مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد،رادمرد هوشمند با اسب کاتیوشا مقام دومی را از آن خود کرد و ایمان عرب با اسب تورمنتو سوم شد.
برگزاری مسابقات تیرو کمان در البرز
مسابقات تیرو کمان قهرمانی بانوان استان البرز با شناخت نفرات برتر در سالن سازمان ملی استاندارد برگزار شد. در پایان رقابت ها ملیحه دهقان قهرمان شد،منیره اسماعیلی مقام دوم را کسب کرد و شادی صفری سوم شد.
برگزاری مسابقات دارت در استان البرز
مسابقات دارت بانوان و آقایان استان البرز با شناخت نفرات برتر پایان یافت. در این دوره از مسابقات 20 ورزشکار به صورت حذفی بایکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان شهرام بلوری قهرمان شد،فرزاد احمدی بر سکوی دوم ایستاد،معصومه رسولی سوم شد.
بانوان والیبالیست البرزی به میدان رفتند
هیئت والیبال استان البرز از اقدام به برگزاری یکدوره مسابقات (جام رمضان) در رده سنی امید و بزرگسال کرد. در این دوره از مسابقات 180 بانوی والیبالیست در قالب 30 تیم در سالن ورزشی لاوران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم تربیت بدنی شهرداری کرج قهرمان شد، تیم بعثت کرج بر سکوی دوم ایستاد و تیم مینا ملارد سوم شد. خانم ها ریاحی، ترکاشوند، مرادی ساکت، یوسفی، نوری، کرمی، افشار، نعمتی، حیدری، صفرلو، فشی و آریان بازیها را به قضاوت پرداختند و سرپرست فنی مسابقات را گیتی رفیعی یکتا بر عهده داشت.
بانوان اسکواش باز برتر البرزی معرفی شدند
مسابقات اسکواش قهرمانی بانوان استان البرز (جام رمضان) در اتاق اسکواش مدرسه یادگار امام برگزار شد. در این دوره از مسابقات 30 ورزشکار در دو رده ی سنی زیر 14 سال و زیر 11 بایکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان بهار مطیعی بر سکوی نخست ایستاد،نرگس وروایی نایب قهرمان شد،نگین عشاق سوم شد. در رده ی سنی زیر 11 سال ،مانیا عربی قهرمان شد،مائده ابراهیمی برسکوی دوم ایستاد، سارینا سلگی به کسب مقام سومی رضایت داد. در پایان رقابتها به نفرات برتر در هر رده سنی جوایزی به رسم یاد بود اهداء شد.
فینالیست های مسابقات تنیس خاکی مشخص شدند
فینالیست های مسابقات تنیس خاکی جام رمضان استان البرز شناخته شدند. در این رقابت ها بشیر نور افشان با نتیجه 2 بر 1 مقابل وحید تمتن به پیروزی دست یافت، احمد ورمزیان با نتیجه 2 بر صفر از سد آرش گلچین گذشت، به همین ترتیب فینال مسابقات بین احمد ورمزیان و بشیر نور افشان برگزار می شود.
در پایان مسابقات فوتسال بخش آسارا پورکان قهرمان شد
در پایان مسابقات فوتسال بخش آسارا (جام رمضان) تیم پورکان بر سکوی نخست ایستاد. در این دوره از مسابقات 12 تیم در سالن آدران مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان تیم پورکان بر سکوی نخست ایستاد، تیم استقلال پورکان نایب قهرمان شد. مسابقات فوتسال در رده سنی نونهالان (زیر 16 سال) در حال برگزاری است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود