7 شهریور 1391
شماره خبر: 10822

تقوی: تاكتیك ما روی زمین است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تقوی: تاكتیك ما روی زمین است

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تاكتیك ما كار روی زمین است اما متاسفانه این روزها چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی كرج شرایط خوبی ندارد و این ما را دچار مشكل خواهد كرد.
'مجتبی تقوی' در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن با انتقاد از كیفیت بد چمن انقلاب كرج ، افزود: امیدوارم مسوولان هیات فوتبال در تعطیلات پیش رو چاره ای بیندیشند ، كیفیت چمن ورزشگاه كرج بدتر از سال گذشته است و بازی كردن همزمان تیم ما و گهر دورود كیفیت زمین را روز به روز بدتر خواهد كرد. وی در خصوص بازی مقابل راه آهن اظهار داشت: تغییرات مدیریتی به خوبی در این باشگاه جواب داده است و این تیم با حمایت مدیران خود موفق شده نتایج خوبی در این هفته ها كسب كند.
تقوی ادامه داد: راه آهن تا به اینجای رقابتها از تیم های خوب لیگ بوده و توانسته به رغم كمی تمرین ها امتیازات خوبی كسب كند ، در بازی امروز دو تیم برای كسب سه امتیاز بازی خواهند كرد و امیدواریم تیم پیروز میدان ما باشیم. وی گفت: متاسفانه فشردگی بازیها بر روی كار تیم ها اثر گذار خواهد بود، امیدوارم در بازی امروز بازیكنان تیم سایپا با انجام یك بازی خوب روند رو به رشد خود را ادامه دهند. تقوی افزود: امیدوارم نگاهها با تیم سایپا تغییر كند و مسوولان استان البرز حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود