21 شهریور 1391
شماره خبر: 11468

دختر کونگ فوکار البرز برای قهرمانی کشور تلاش می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دختر کونگ فوکار البرز برای قهرمانی کشور تلاش می کند

سپیدار آنلاین: مریم کوره ایˈ دانش آموز کونگ فوکار البرز که به تازگی مقام اول این استان را کسب کرده، اکنون در تلاش برای دست یابی به قهرمانی کشور است.
وی که مدال طلای رقابت های استانی این رشته در وزن منهای 70 کیلوگرم را از آن خود کرده است روز سه شنبه با حضور در دفتر ایرنا البرز گفت: با حمایتهای خانواده و مربیانم تلاش مضاعفی را با انجام برنامه های آموزشی و تمرینهای مستمر آغاز کرده ام و امیدوارم در رقابتهای کشوری نیز موفق شوم. رقابتهای کشوری کونگ فو پنجشنبه این هفته در مشهد برگزار می شود. مریم کوره ای با 16 سال سن دانش آموز سال دوم مقطع دبیرستان است که از دو سال پیش فعالیت در این رشته ورزشی را بطور جدی آغاز کرده است. او که پیشتر مدال برنز مسابقه های کونگ فو در استایل ˈسی کنتاکتˈ استان البرز را کسب کرده است، تشویق و ترغیب خانواده و حمایتهای مربیان این رشته خانمها نسرین نوروزی و سمیه میثاقی را از عوامل مهم موفقیت های خود برشمرد. وی تاکید کرد: چنانچه مسوولان استانی و کشوری از کونگ فوکاران بویژه دانش آموزان حمایت لازم را به عمل آورند بی تردید آنان نه تنها در رقابت های کشوری که در مسابقه های جهانی نیز می توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند. این دانش آموز کونگ فوکار البرز که در تحصیل نیز همچون ورزش موفق بوده است، افزود: برخلاف باور غلط برخی ها، ورزش نه تنها لطمه ای به درس و کلاس نمی زند بلکه قدرت یادگیری را تقویت می کند و زمینه ساز موفقیت در تحصیل نیز می شود. او که فردا راهی مشهد مقدس خواهد شد، هنگام ترک دفتر ایرنا البرز قول داد: پس از شرکت در رقابتهای کشوری کونگ فو در مشهد با مدال به البرز بازگردد.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 2/04/1392 - 13:43 شقایق
سلام عزیزم من شقایق هستم 13 سالمه و در زمینه های ورزش های رزمی مشغول هستم من دان1 تکواندو و کیو 8 نینجا هستم و حرفه ی پارکور و علاقه ی زیادی به کنک فو هم دارم پدر من مربی کنک فو بوده است ولی خودم شوق زیادی داشتم به ورزش های پنهان مانند نینجا.[center][/center][right][/right][left][/left]

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود