25 شهریور 1391
شماره خبر: 11611

با برگزارنشدن مجمع ،کار هیات ها نمی خوابد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 با برگزارنشدن مجمع ،کار هیات ها نمی خوابد

سپیدار آنلاین: عجله ای در برگزاری مجمع در استان البرز نداریم ،چون سرپرست هیات ها هم می تواند کار ها را سرو سامان دهند و با برگزارنشدن مجمع کارها نمی خوابد،بلکه هیات ها با تلاش مضاعف به فعالیت های ورزشی خود ادامه خواهند داد.
بهروز منتقمی در اولین مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان با بیان این مطلب افزود:من نیز همانند شما عضو مجمع هستم و من هم مثل شما حق رآی دارم،اعضای مجمع نبایید رئیس هیات را بعد از انتخابات تنها بگذارند،هیات ها با همکاری هیات رئیسه می توانند منسجم تر و بهتر به فعالییت بپردازند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد:من سالیان سال بازیکن و داور والیبال بودم،بنده با والیبال بیگانه نیستم بلکه این رشته را به خوبی می شناسم. وی خاطر نشان ساخت:اعضای مجمع باید حداقل سالی 2 بار جلسه برگزار کنند و عملکرد هیات را رصد نمایند،فرد فرد اعضای مجمع نسبت به فعالییت و عملکرد مجمع مسئول هستند. منتقمی در پایان تصریح کرد:خانواده والیبال باید به خود ببالند،چون والیبال ما جهانی شده ،کسب این مهم مورد مباهات و سربلندی رشته والیبال است،جایگاه کسب شده خیلی مهم بوده در همین راستا به جناب آقای داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ،مربیان تیم ملی و بازیکنان تیم تبریک می گوییم و امیدوارم که هر روز شاهد پیشرفت والیبالیست های کشورمان در عرصه های جهانی باشیم چون این عزیزان لیاقت کسب سکوهای مهم جهانی و بین المللی را دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود