1 تیر 1393
شماره خبر: 124398

مسی: بازی مقابل ایران بسیار سخت بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسی: بازی مقابل ایران بسیار سخت بود


لیونل مسی کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی آرژانتین گفت: بازی بسیار سختی مقابل ایران داشتیم و سرانجام توانستیم در لحظات پایانی به برتری برسیم.
مسی پس از پیروزی آرژانتین مقابل ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد و جایزه خود را دریافت کرد. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم و هوا نیز گرم بود. تیم حریف دفاعی بازی می کرد و نفوذ به این تیم دشوار بود. کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با بیان اینکه دو تیم ایران و آرژانتن در این دیدار فرصت های زیادی به دست آوردند، ادامه داد: هدف ما صعود به مرحله بعد بود و با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم به هدف خود رسیدیم. مسی در باره احساسش پس از اینکه صاحب توپ شد و گلزنی کرد گفت: همه تلاش ما در این مسابقه رسیدن به گل بود و تلاش می کردیم تا آرژانین در این مسابقه به پیروزی برسد. لحظه پس از گلزنی هم برایم فوق العاده بود، چرا که آرژانتین با گل به مرحله بعد صعود کرد. کاپیتان تیم ملی آرژانتین افزود: فکر نمی کنم بازیکنان ایران در این دیدار فقط من را مهار کرده باشند، بلکه آنها سعی می کردند همه بازیکنان آرژانتین را از کار بیاندازند و به همین دلیل دفاعی بازی می کردند. وی ادامه داد: بازیکنان ایران همه ما را کنترل کرده بودند و نمی تواسنیتم فرصت ایجاد کنیم. در دیدارهای بعدی می توانیم بهتر از این هم ظاهر شویم و وضعیت خود را از بالقوه به بالفعل برسانیم. مسی گفت: در نیمه اول فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و در ادامه بازی تلاش کردیم تا اشتباهاتمان را کم کنیم. وی با بیان اینکه پیروزی در دیدار مقابل ایران برای آرژانتین بسیار مهم بود، افزود: اگر در این بازی به برتری نمی رسیدیم دیدار بعدی برای ما متفاوت می شد.
فوق ستاره فوتبال جهان درباره نوع بازی اش در کنار دی ماریا و اگوئرو گفت: من فقط آنچه را که دیدم تکرار می کنم. برای رسیدن به گل احتیاج به فضای مناسب داریم و از این بابت مشکل داشتیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود