27 مرداد 1393
شماره خبر: 127590

ستاره البرز در المپیک نوجوانان چین درخشید

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ستاره البرز در المپیک نوجوانان چین درخشید


مهدی اسحاقی تکواندوکار البرزی، صاحب مدال طلا مسابقات المپیک نوجوانان شد.
دومين دوره مسابقات المپيك نوجوانان به میزبانی کشور چین آغاز شد. مهدی اسحاقی از استان البرز که عنوان قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد با اقتدار و با غلبه بر بهترین های تکواندو در وزن خود راهی فینال این رقابتها شد. اسحاقی در دیدار نهایی حریفی از چین تایپه را با نتیجه 17 بر 9 شکست داد و اولین مدال طلای المپیک را بنام کاروان ایران ثبت کرد.
اسحاقی در نخستین ساعات برگزاری رقابتها ابتدا پس از یکدور استراحت رو در روی "تاوین هانپرب" از تایلند (نفر اول کسب سهمیه المپیک نوجوانان) قرار گرفت و به برتری رسید.
اسحاقی در این دیدار، راند اول را 5 بر صفر به اتمام رساند، در راند دوم هم 7 بر 4 پیروز شد و در راند سوم 20 بر 12 قاطعانه برنده شد تا راهی مرحله بعد شود. تکواندوکار وزن اول کشورمان در ادامه به مصاف "استیفن اودیبرت" از فرانسه رفت و در راند اول 6 بر صفر برنده شد. نماینده شایسته کشورمان راند دوم را نیز 16 بر صفر به اتمام رساند تا مبارزه به راند سوم نرسد و اسحاقی راهی مرحله فینال شود.شایان ذکر است اسحاقی بیش از 9 ماه است که در اردوهای تیم ملی حضور دارد و بنا به شایستگی و لیاقتش توانسته است تا عنوان قهرمانی جهان و عنوان اولی مسابقات بین المللی را در حضور چند ماهه خود در تیم ملی به ثبت برساند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود