16 مهر 1391
شماره خبر: 12781

مشاور امور مشارکت‌های اجتماعی ورزش و جوانان البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مشاور امور مشارکت‌های اجتماعی ورزش و جوانان البرز معرفی شد

سپیدار آنلاین: طی مراسمی با حضور مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و اصحاب رسانه رضا عباس زاده طی حکمی از سوی منتقمی به عنوان مشاور امور مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان البرز معرفی شد.
در مراسمی با حضور مدیران ورزش و جوانان استان البرز و جمعی از اصحاب رسانه مدیرکل ورزش و جوانان البرز به تشریح برنامه های این اداره کل در حوزه جوانان پرداخت. بهروز منتقمی با بیان اینکه در سایر استانها تمام نیرو، اعتبارات و امکانات سازمان ملی جوانان به کمک اداره ورزش آمد، از نبود این مهم در البرز به عنوان یک کمبود یاد کرد و گفت: با این همه به رغم تمامی کمبود ها در اولین گام در حوزه جوانان تلاش شد با معرفی و جذب فعالان این عرصه حلقه مشورتی در اداره کل ورزش و جوانان البرز ایجاد شود. وی با اشاره به اینکه باید متولی امر جوانان در حوزه اجرای برنامه های فرهنگی یه حوزه واحد باشد از عزم این اداره کل برای برگزاری برنامه های اثرگذار و کاربردی در حوزه جوانان استان البرز خبر داد. همچنین منتقمی با تاکید بر حضور مشاورانی صاحب تجربه دراین عرصه از جمع حاضر خواست برای تقویت این حوزه به ارائه مشاوره و کمک بپردازند. وی در پایان این نشست صمیمی طی حکمی رضا عباس زاده را به عنوان مشاور مشارکت های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان منصوب کرد. در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد و سوابق جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور مشارکت‌های اجتماعی جوانان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، با توجه به اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی در امور جوانان، این اداره کل بتواند از تجارب ارزنده و خدمات شایسته شما در فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد در امور مشارکت‌های اجتماعی در استان‌ بهره‌مند گردد.
مسئولیت سازمان ملی جوانان کرج ، عضویت در هیئت مدیره هلال احمر ، سرپرستی روزنامه ایران و .. بخشی از سوابق رضا عباس زاده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود