25 شهریور 1393
شماره خبر: 129407

می‌توانیم انتقام شکست از تیم والیبال فرانسه را بگیریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

می‌توانیم انتقام شکست از تیم والیبال فرانسه را بگیریم


کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی والیبال خیره‌کننده بوده است،گفت:می‌توانیم انتقام شکست از فرانسه را بگیریم.
بهنام محمودی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر والیبال در ایران رشد بسیار داشته و در حال حاضر تیم ملی والیبال کشورمان یکی از تیم‌های برتر جهان به شمار می‌آید.
وی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها خوشبختانه ادامه داشته و بازیکنان ملی‌پوش ایران هر روز تجربه بیشتری کسب می‌کنند و در رقابت‌های جهانی لهستان نیز شاهد بودیم که عملکرد خیره کننده‌ای داشتند. این پیشکسوت والیبال افزود: در هفت دیدار اخیر تیم ملی والیبال ایران ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دیگر دست‌یابی به مقام‌های اول تا سوم جهان برای ما دور از دسترس نیست. محمودی تاکید کرد: البته در ورزش پیش‌بینی رقابت‌ها و نتایج صحیح نیست، اما بازیکنان ایرانی لیاقت قهرمانی در این مسابقات را دارند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جهانی لهستان می‌تواند بر روی سکو قرار گیرد، گفت: از ابتدای مسابقات بارها تاکید کردم که نباید انتظارات مردم را افزایش داد و تا همین جای کار نیز، بازیکنان ایران تمام توان خود را در میدان‌ها به نمایش گذاشته و کارنامه قبولی گرفته‌اند. کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان ادامه داد: بر اساس جدول مسابقات ما باید در مرحله سوم با تیم‌های آلمان و فرانسه بازی کرده و امیدوارم با موفقیت در این دیدارها، بتوانیم برای نخستین بار در تاریخ به حق خود برسیم. محمودی تصریح کرد: البته یک بدشانسی در جدول مسابقات داریم و آن هم این است که باید در دو روز پشت سر هم به مصاف آلمان و فرانسه برویم و این در حالی است که تیم فرانسه برای بازی با ایران و آلمان یک روز استراحت دارد. وی تاکید کرد: به طور قطع ما توانایی شکست دادن فرانسه و گرفتن انتقام شکست در مرحله اول را داریم و اگر قوای جسمانی بازیکنان پس از هفت بازی سنگین تحلیل نرفته باشد، می‌توانیم به این مهم دست یابیم. محمودی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم ملی والیبال ایران بتواند در مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان یکی از مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهد. این تیم باید در نخستین بازی خود از مرحله سوم، روز چهارشنبه 26 شهریور به مصاف آلمان برود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود