2 مهر 1393
شماره خبر: 129897

رژه باشکوه رزمی کاران بسیج ورزشکاران سپاه امام حسین (ع) کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رژه باشکوه رزمی کاران بسیج ورزشکاران سپاه امام حسین (ع) کرج


فرمانده بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از رژه باشکوه ورزشکاران بسیجی اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر داد.
مسعود مرشدی فرمانده بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج از برگزاری باشکوه رژه نین جوتسو و رزمی کاران بسیجی خبر داد و افزود: یکصد ورزشکار نین جوتسو کار همزمان با آغاز هفته دفتع مقدس همگام با نیروهای نظامی و انتظامی و با انجام حرکات نمایشی، تواتن و قدرت خود را به نمایش گذاشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند. وی با اشاره به اهمیت حضور ورزشکاران در میادین فرهنگی و شناخت ارزش های دفاع مقدس گفت: شناخت ارزش های دفاع مقدس بالندگی جامعه ورزش را در پی خواهد داشت که باید برای نهادینه کردن آن در بین ورزشکاران و نسل جوان تلاش کرد. مرشدی ادامه داد: فرهنگ ایثار، رشادت و شهادت طلبی از ارزش های دفاع مقدس است که دشمن تمام همت خود را برای کمرنگ نمودن آن به کار بسته است و ما باید در زمینه حفظ ارزش ها از طریق مبانی اعتقادی و عقلانی و نهادینه کردن آنها برای جوانان تلاش کنیم، چرا که هشت دفاع مقدس از هر لحاظ برای ما به عنوان حماسه ای تاریخی و پر از غرور و افتخار ماندگار است.
رئیس سپاه ورزشکاران امام حسین (ع) و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج در پایان از همکاری علی مهین ترابی و برشی رئیس و دبیر هیات ورزش های رزمی استان البرز، صابری نماینده سبک نین جوتسو استان البرز، معاون و همکاران خودش در اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود