9 مهر 1393
شماره خبر: 130344

برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ شطرنج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ شطرنج


از سوی هیات شطرنج استان البرز یکدوره کلاس مربیگری و داوری برگزار خواهد شد.
کلاس مربیگری درجه 3 در دو بخش آقایان و بانوان از 21 مهر ماه به مدات 5 روز با مدرسی استاد آرش روغنی و دوره داوری نیز در دو بخش بانوان و آقایان از تاریخ 26 مهرماه به مدت یک هفته با مدرسی استاد حمید رضا پورشاهماری برگزار خواهد شد. شرایط شرکت در هر دوره به شرح زیر می باشد:
۱- هزینه شرکت در هر یک از دوره های فوق بر اساس دستورالعمل فدراسیون محترم شطرنج ایران مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال (یکصد و ده هزار تومان) می‌باشد که متقاضیان باید پس از واریز به شماره حساب ۱۱۹۶۱۸۱۱/۵۵ بانک ملت شعبه گلزار بنام هیأت شطرنج استان البرز، رسید آن را به همراه سایر مدارک حداکثر تا تاریخ ۱۹مهر برای دوره مربیگری و تا تاریخ ۲۴ مهر برای دوره داوری به محل دفتر هیات شطرنج استان البرز تحویل نمایند.
۲- شرکت کنندگان باید کد عضویت معتبر سیستم جامع فدراسیون شطرنج را داشته باشند. در صورت عدم عضویت در سیستم جامع لازم است از طریق سایت members.ircf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. (راهنمای عضویت در سیستم جامع و در صورت هر گونه مشکل در ثبت نام سیستم جامع با شماره ۰۹۱۲۵۰۹۲۰۲۵ آقای اصغرزاده تماس حال نمایید)
۳- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام: تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی پشت و رو، تصویر آخرین مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، دو قطعه عکس ۴×۳ جدید، کپی کارت پایان خدمت (آقایان)، شماره عضویت در سیستم جامع فداراسیون شطرنج
۴- دارا بودن حداقل ۲۲ سال برای آقایان و ۲۰ سال سن برای خانم ها الزامی می باشد.
۵- هزینه صدور گواهی به عهده قبول شدگان می باشد.
۶- کلاسهای دوره‌های مذکور در تاریخ‌های یاد شده همه روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۸ الی ۱۲ و از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برگزاری می‌گردد.
پس از پایان دوره‌ها: امتحان پایانی توسط نماینده فدراسیون شطرنج برگزار و سپس اوراق در کمیته مربوطه در فدراسیون تصحیح و در صورت قبولی داوطلب گواهی مربیگری درجه ۳ و داوری درجه ۳ توسط فدراسیون شطرنج صادر خواهد شد. اسامی قبول شدگان در سایت فدراسیون اعلام و پس از پرداخت هزینه صدور گواهی نامه از طریق سیستم جامع فدراسیون صادر و به وسیله پست ارسال می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود