20 مهر 1391
شماره خبر: 13038

تیم تکواندوی سایپا با هدایت محمدرضا رضایی پا به مسابقات لیگ برتر می‌گذارد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم تکواندوی سایپا با هدایت محمدرضا رضایی پا به مسابقات لیگ برتر می‌گذارد

سپیدار آنلاین: لیگ برتر تکواندوی مردان کشور از اواسط آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم سایپای البرز با هدایت محمدرضا رضایی پا به این مسابقات می گذارد.
لیگ برتر تکواندوی مردان کشور از اواسط آبان ماه آغاز خواهد شد و هگوپوشان سایپا نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. این تیم در شرایطی این روز ها مشغول تمرین است که بیشتر اعضای این تیم را تکواندو کاران البرزی تشکیل داده اند. محمد رجبی،حسین کیانی، محمد خمسه، مهرداد نور محمدی، اصغر برزگر، رشید فتحی، مهدی دودانگه، میثم ابراهیمی،علی مهدوی،حسن باغ‌گرایی و احسان امیری، هگوپوشان تیم سایپا هستند که محمد رضا رضایی گرمارودی،سرمربی،رسول فصیحی مربی و محمد محلوجی سرپرست نارنجی پوشان در این رقابت‌ها خواهند بود. محمدرضا رضایی، پیش از این به عنوان سرمربی تیم تکواندوی نوجوانان سایپا فعالیت می کرد که با این تیم در سال‌های 89 و 90 به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان رقابت‌های این رده سنی در لیگ برتر کشور شده است.
اکثر تکواندو کاران سایپا از استان البرز هستند
محمدرضا رضایی سرمربی تیم تکواندوی سایپا البرز در خصوص آخرین شرایط تیم تکواندوی سایپا اظهار داشت: سایپا تمرینات خود را از مردادماه آغاز کرده که این تمرینات همچنان با حضور تمامی هگوپوشان در کرج پیگیری می شود. وی ادامه داد: اکثر تکواندو کاران سایپا از استان البرز هستند که با توجه به شرایط بوجه این باشگاه تیمی جوان و خوش آتیه را آماده حضور در رقابت‌ها کردیم تا برای سال‌های آینده نیز پشتوانه خوبی در رشته تکواندو برای سایپا ایجاد شود. سرمربی تیم تکواندوی سایپا با اشاره به رایزنی های انجام شده برای پخش مستقیم رقابتهای لیگ برتر تکواندو تصریح کرد: مقرر شده این رقابت‌ها به صورت متمرکز در خانه تکواندوی تهران و در روزهای وسط هفته، برگزار شود. رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به نحوه یارگیری سایر رقبا در لیگ برتر سال جاری، سایپا کار سختی پیش رو دارد، اما با توکل به خدا،جایگاهی درخور شان و نام این باشگاه کسب خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود