23 مهر 1391
شماره خبر: 13225

مسابقات دو و میدانی و دو صحرانوردی در استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات دو و میدانی و دو صحرانوردی در استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار آنلاین: هیئت دو و میدانی البرز برنامه مسابقات ورزشی خود را به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد.
هیئت دو ومیدانی البرز به مناسبت گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش، مسابقات دو و میدانی و دو صحرانوردی را در سطح استان برگزار خواهد کرد. برگزاری مسابقات دو ومیدانی در شهرستان نظرآباد 27 مهر ماه سال جاری، برگزاری مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان در منطقه 1 میدان آزاد گان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک 30 مهر ماه سال جاری و برگزاری مسابقات دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان در منطقه جاده مشکین دشت با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک 30 مهر ماه سال جاری از جمله برنامه های تعیین شده است.
کاراته کاهای بانوی نظرآباد خوش درخشیدند
بانوان کاراته کا نظرآبادی در مسابقات کاراته کشوری سبک شیتوریوشوکوکای یونیون با کسب مدالهای رنگارنگ خوش درخشیدند. مسابقات کاراته قهرمانی کشور با حضور 150 بانوی کاراته کا در قالب 46 تیم به میزبانی تهران در باشگاه ورزشی آیت الله سعیدی برگزار شد که بانوان نظرآبادی در بخش کومیته و کاتا با مربیگری پارسا توانستند مقابل حریفان خود مدالهای رنگین را به ارمغان آورند و پیروز میدان شوند. غزل ایاز عنوان اول کومیته، فاطمه علیزاده عنوان اول کومیته، مهدیه روزبان عنوان دوم کاتا، زینب صدیق پور عنوان سوم کومیته، مبینا سادات رسول عنوان سوم کومیته، ریحانه توده زارع عنوان دوم کومیته، مهتاب مولایی عنوان سوم کومیته، زهرا داسدار عنوان سوم کاتا و سحر نعمتی عنوان سوم کاتا نتایج نفرات تیم در دو بخش کاتا و کومیته است.
برگزاری مسابقات لیگ خردسالان استان البرز
مسابقات هفته سوم و چهارم شانزدهمین دوره لیگ خردسالان(پسران) استان البرز(جام نگین البرز) با حضور و جمعی از مسئولان ارشد ورزش استان برگزار شد. این دوره از مسابقات با حضور مسئولان ارشد ورزش البرز و بازی های پرشور تکواندو کاران البرز در خانه تکواندو پیگیری شد .
همایش روز جهانی کاراته ضمن اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) برگزار شد
در روز جهانی کاراته مسئولان ورزش البرز و جمعیتی چشمگیر از کاراته کا ها در سبک های مختلف در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) راهپیمایی کردند. در همایش روز جهانی کاراته که به همت هیئت کاراته استان البرز برپا شده بود با بیش از چهار هزار کاراته کا در سبک های مختلف با لباس فرم از میدان طالقانی تا کوه نور را راهپیمایی کرده و در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) شعار سردادند و در پایان نیز به اجرای حرکات نمایشی کاراته پرداختند.
پرسپولیس نظرآباد در رده سوم جدول لیگ جای گرفت
در هفته پنجم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان البرز، پرسپولیس نظرآبادمقابل البرز شهرجدید صف آرایی کرد و 3 بر 2 بازی را واگذار کرد. این دوره از رقابتها در حالی پیگیری شد که در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال استان البرز ، تیم پرسپولیس نظرآباد به دیدار البرز شهر جدیدهشتگرد رفت و با نتیجه 3بر 2 شکست را پذیرا شد. در هفته اول بازیها تیم پرسپولیس نظرآباد با تیم مبل کریمی کرج دیدار کرد و 3 بر 1 پیروز شکست خورد، در هفته دوم نیز 14 بر صفر فتح نیاصری را در هم کوبید. علی باباپور، میلاد فتحی، مرتضی واحدی، علیرضا محمدی، جعفر بیک محمدی، حسن ضرابی، میپم انصاری ، مهدی محمدپور، محمد قدسی، علی آقایی بازیکنان، مصطفی اکبری مربی و گلی با عنوان سرپرست تیم، نفرات تیم پرسپولیس نظرآباد را تشکیل می دهند.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود