24 مهر 1391
شماره خبر: 13307

تیم دو و میدانی کارگری البرز در رقابت های کشوری رتبه ای کسب نکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم دو و میدانی کارگری البرز در رقابت های کشوری رتبه ای کسب نکرد

سپیدار آنلاین: تیم دو و میدانی کارگری استان البرز در رقابتهای قهرمانی کشور که به تازگی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، رتبه ای کسب نکرد.
مسوول برگزاری مسابقات کارگری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تکمیل نبودن تیم و نداشتن هماهنگی لازم از دلایل عمده این ناکامی بود. خلیل عبدالهی ˈ افزود: علی عزیزی ، علی سیفی و علی قمری اعضای تشکیل دهنده تیم دو و میدانی کارگری البرز بودند که خودم به عنوان سرپرست هدایت آن را بر عهده داشتم . وی اضافه کرد: در این رقابت ها علی عزیزی در سه هزار متر سوم ، علی سیفی در 800 متر هفتم و علی قمری در 1500 متر هشتم شد. وی بیان داشت: با تجربه به دست آمده از این رقابت ها در تلاش هستیم از اکنون با برنامه ریزی خوب آموزش ،تمرین ، ساماندهی و هماهنگی لازم در مسابقات آینده بتوانیم رتبه خوبی را نصیب جامعه کارگری البرز کنیم.
عبدالهی یادآور شد: در نتیجه این رقابت ها با حضور 176 دونده از 22 استان کشور در 12 ماده به مدت دو روز در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، تیمهای کارگری استان خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی به تزتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. به گفته وی، سال گذشته در رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد، یونس یوسف وند از استان البرز در ماده پرتاب وزنه اول شد.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود