17 آذر 1393
شماره خبر: 133297

مراسم سومین روز درگذشت هندبالیست البرزی با حضورمسئولین استانی برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مراسم سومین روز درگذشت هندبالیست البرزی با حضورمسئولین استانی برگزار شد


مراسم ختم سومین روز در گذشت محمود ندیری عضو تیم منتخب استان البرز در لیگ دسته یک کشور با حضور مسولین فدراسیون هندبال و ورزش استان در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
درمراسم ختم سومین روز در گذشت محمود ندیری عضو تیم منتخب استان البرز رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، قاسمی نژاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل، پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش ،سعید خلج حراست اداره کل ورزش و جوانان استان البرزو مسئولین شهری و روسای هیات های ورزشی استان البرز و جمع کثیری از ورزشکاران حضور داشتند. شایان ذکر است، تیم هندبال استان البرز که در زیر گروه لیگ دسته یک کشور حضور داشت در هنگام برگشت به کرج در شیراز دچار سانحه شد. در این حادثه «محمد ندیری» جان خود را از دست داد. گفتنی است:بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در مقر کنفدراسیون هندبال آسیا و بر اساس اعلام داود توکلی، رئیس کمیته داوران آسیا دیدارهای هندبال جام باشگاه‌های آسیا با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت محمود ندیری، هندبالیست تیم البرز برگزار شد.
همچنین تصویر این هندبالیست جوان در سالن محل برگزاری مسابقات تیم‌های ثامن الحجج و منیزیم فردوس، نماینده‌های ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و در مراسم ابتدایی بازی حمل شد و پرچم سیاه نیز به احترام وی در محل مسابقات به اهتزاز در آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود