18 آذر 1393
شماره خبر: 133389

تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم


مربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و اولویت این امر به بازیکنان داخلی و رده‌های پایه باز می‌گردد.
فرهاد پورغلامی در نشست خبری بیش از بازی تیم فوتبال سایپا و پیکان که در محل هیئت فوتبال استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه تیم فوتبال پیکان تیم پرمهره و باتجربه‌ای است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. وی با بیان اینکه برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌آییم، افزود: باید با پرهیز از اشتباهات فنی و استفاده صددرصدی از موقعیت‌ها, 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم. مربی تیم فوتبال سایپا البرز بیان کرد: در بازی مقابل تیم پیکان بازیکن محرومی نداریم و کاوه رضایی به جمع بازیکنان بازی فردا ملحق می‌شود. پورغلامی گفت: مسعود ابراهیم‌زاده، علی زینالی و سجاد مشکل‌پور از دیگر بازیکنان مصدومی هستند که قادر نیستند ما را در این دیدار یاری کنند.
وی با بیان اینکه سایپا در نیم‌فصل اول فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: البته بازیکنان موقعیت‌های خوبی را برای گل خلق می‌کنند ولی در زدن ضربات آخر تمرکز کافی و لازم را ندارند. مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه برای جذب بازیکنان جدید باید شرایط مالی باشگاه را نیز مدنظر قرار داد، اظهار داشت: تصمیمی برای جذب بازیکن خارجی نداریم و اولویت این امر به بازیکنان داخلی و رده‌های پایه باز می‌گردد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود