25 دی 1393
شماره خبر: 135740

قطر هم مقابل ایران زانو زد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قطر هم مقابل ایران زانو زد


بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با برتری شاگردان کی‌روش به پایان رسید و بدین ترتیب تیم ملی کشورمان به مرحله بعدی صعود کرد.
این دیدار از گروه C این مسابقات در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی برگزار شد و تیم ملی کشورمان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد. تک گل 3 امتیازی تیم ملی کشورمان را در این دیدار سردار آزمون مهاجم جوان باشگاه رابین کازان روسیه در دقیقه 51 وارد دروازه قطر کرد. مهاجم جوان تیم ملی ایران که به علی بابا معروف است، در چهار بازی اخیر تیم ملی در مقابل تیم های کره جنوبی، عراق و قطر برای کشورمان گلزنی کرده است. تیم ایران در دیدار نخست خود موفق شده بود با نتیجه 2 بر صفر بحرین را از پیش رو بردارد. تیم ایران در این بازی با احتیاط عمل کرد و پس از به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی خود بیشتر چشم به ضد حملات داشت.
رضا قوچان نژاد در دقیقه 84 موقعیت بسیار خوبی را با واکنش دروازه بان قطر از دست داد. احسان حاج صفی در دقیقه 87 موقعیت بسیار خوبی را روی دروازه قطر ایجاد کرد که با عکس العمل خوب دروازه بان قطر این موقعیت راهی اوت شد. امارات نیز صبح امروز با نتیجه 2 بر یک بحرین را از پیش رو برداشت. صعود تیم های ملی ایران و امارات از این گروه مسجل شده است و این دو تیم دوشنبه هفته آینده برای تعیین صدرنشین گروه C به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی کشورمان در 4 بازی اخیر خود دروازه اش بسته مانده و آخرین باری که تیم ملی گل خورده است در دیدار مقابل بوسنی در جام جهانی 2014 برزیل بوده است. قضاوت این دیدار بر عهده روشن ایرماتوف از ازبکستان بود. تاکنون صعود تیم های استرالیا، کره جنوبی، چین، امارات و ایران به مرحله دوم این مسابقات قطعی شده است. علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، جواد نکونام، اشکان دژاگه و سردار آزمون بازیکنان اصلی تیم کشورمان بودند که رضا قوچان جایگزین سردار آزمون، خسرو حیدری جایگزین مسعود شجاعی و امیر حسین صادقی جایگزین آندرانیک تیموریان شدند. برای تیم ملی قطر نیز قاسم برهان، عبدالکریم حسن، علی مختار، حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، بوعلام خوخی، اسماعیل محمد، محمد عبداله، محمد مونتاری، کریم بودایف، احمد محمد بازی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود