29 دی 1393
شماره خبر: 135942

آغاز لیگ تنیس روی میز البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

آغاز لیگ تنیس روی میز البرز


مسابقات لیگ تنیس روی میز باشگاههای استان البرز با شرکت 9 تیم آغاز شد.
پنجمین دوره مسابقات باشگاهی آقایان استان البرز گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 9 تیم از باشگاه های شهرداری کرج، مهرآفرید البرز (نظرآباد)، آکادمی پینگ پنگ دونیک، نگین البرز (الف) و (ب)، نمایندگی مجاز ایران خودرو سرافراز، پلاستیک گزلی(فردیس)، پاسارگاد و درمانگاه ثریا و حدود 100 ورزشکار در خانه تنیس روی میز البرز آغاز شد.
مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کیهان گلستانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل، بهنام محمودی عضو شواری اسلامی شهر کرج و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ، مدیران باشگاه ها و پیشکسوتان این رشته ورزشی انجام گرفت. در ابتدای مراسم افتتاحیه نصرت اله شاملو دبیر هیئت تنیس روی میز البرز و مسئول برگزاری این دوره از رقابت ها از حضور مسئولین و مدیران باشگاه ها و علاقمندان به این رشته تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر به مسئله ی ساخت و اختصاص سالن های ورزشی برای توسعه و گسترش تنیس روی میز شد. نتایج بازیهای انجام شده در هفته نخست این رقابت ها به شرح ذیل می باشد:
دوراول :
درمانگاه ثریا 4 ـ 2 نمایندگی مجاز ایران خودرو سرافراز
آکادمی پینگ پنگ دونیک 4 ـ 0 پلاستیک گزلی
پاسارگاد 4 ـ 1 نگین البرز( ب)
مهرآفریدالبرز 4 ـ 0 نگین البرز (الف)
دور دوم:
شهرداری کرج 4 ـ 0 پاسارگاد
درمانگاه ثریا 4 ـ 0 پلاستیک گزلی
آکادمی پینگ پنگ دونیک 4 ـ 0 نگین البرز (ب)
نمایندگی مجاز ایران خودرو سرافراز 4 ـ 0 نگین البرز (الف)
این رقابت ها هر جمعه در خانه تنیس روی میز البرز واقع در مجموعه ورزشی مطهری از ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد. شایان ذکر است دومین دوره رقابت های باشگاهی بانوان البرز نیز برگزار خواهد شد و تاکنون 6 تیم حضور خود در این رقابت ها را اعلام کرده اند.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود