30 مهر 1391
شماره خبر: 13601

جابه جایی در مدیریت با تشخیص وزیر ورزش و جوانان و موافقت استاندار خواهد بود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

جابه جایی در مدیریت با تشخیص وزیر ورزش و جوانان و موافقت استاندار خواهد بود

بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، هرگونه تصمیم گیری در خصوص جابجایی مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز را منوط به تشخیص دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و موافقت استاندار البرز دانست.
بهروز منتقمی مدیرکل ورزش و جوانان البرز ضمن اعلام این مطلب افزود: ماموریتم در استان البرز از شش ماهه گذشته به پایان رسیده و تاکنون با نظر وزیر محترم ورزش و جوانان بوده که به ماموریتم در استان تازه تاسیس البرز ادامه داده ام و هم اکنون عدم ادامه فعالیتم در البرز نیز منوط به تصمیم گیری دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان می باشد. بهروز منتقمی با بیان اینکه مدیریت ارثیه شخصی نیست و جابه جایی مدیران امری طبیعی و متداول است، ادامه داد: جابه جایی از مسئولیتها و انتصاب مدیران کل از سوی وزرا و با موافقت استاندار انجام می پذیرد. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه با اشاره به همکاریهای صورت گرفته خاطر نشان ساخت: به پاس حمایت های بی شائبه و صادقانه مسئولان استانی در راه پیشبرد ماموریتهای ورزش و جوانان از ابتدای حضورم در استان البرز نهایت تقدیر و تشکر را دارم و نه تنها اختلافی نبوده بلکه همیشه مورد لطف مسئولان استان البرز قرار گرفته ام.
بهروز منتقمی در پایان در خصوص برخی اظهارات نمایندگان مجلس در خبرگزاری ها مبنی بر جابجایی در مدیریت ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: اظهارات آقای کولیوند مورد احترام و موجب تشکر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود