8 بهمن 1393
شماره خبر: 136568

فروش پیست اسکی خوردروغ است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فروش پیست اسکی خوردروغ است


مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این اداره کل، هیچ نقشی در مدیریت پیست اسکی خور ندارد و انتشار مطالبی از قول ما در خصوص فروش این پیست یا زمین های آن کذب محض است.
رضا گل محمدی' افزود: صحبت هایی مطرح شده که اداره کل ورزش و جوانان البرز، زمین یا پیست اسکی خور به فروش گذاشته است که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی اظهار کرد: متولی این پیست، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است و این بدان معنا است که اداره کل ورزش و جوانان البرز نقشی در آن ندارد و موضوع مطرح شده درست نیست. گل محمدی بیان کرد: من تاکنون چنین موضوعی را نشنیده بودم ، مدتی پیش شورای روستای خور آگهی برای اجاره این پیست داده بود که این مهم نیز انجام شده است. وی ادامه داد: قرار بود فردی که این پیست را اجاره کرده با نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور برای هماهنگی در خصوص فعالیت های ورزشی این پیست با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز جلسه ای داشته باشند که به روز دیگری موکول شد. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، گفت: تنها وظیفه این اداره کل ،نظارت بر عملکرد ورزشی این پیست است و به لحاظ قانونی هیچ نقشی در فروش آن ندارد. پیست اسکی خور در کیلومتر 22 جاده کرج - چالوس قرار دارد که یکی از مکان ورزشی و سرگرمی زمستانی علاقه مندان به ورزش اسکی کشور محسوب می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود