9 بهمن 1393
شماره خبر: 136598

مسابقه تعیین سطح ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

 مسابقه تعیین سطح ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای البرز برگزار می‌شود


رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز گفت: فردا مسابقه تعیین سطح ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای البرز در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
حمید یاری اظهار داشت: امسال مسابقات تعیین سطح کشوری ورزش پهلوانی‌ و زورخانه‌ای در سراسر کشور برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کلیه‌ استان‌ها را ملزم به برگزاری این مسابقات کرده است، افزود: سال‌های گذشته تنها 10 الی 15 استان که رتبه برتری در این زمینه داشتند در مسابقات تعیین سطح شرکت می‌کردند.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای البرز با تاکید بر اینکه این امر سبب می‌شود استان‌های دیگر انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات نداشته باشند، خاطرنشان کرد: امسال همه استان‌ها این مسابقات را به میزبانی خودشان برگزار می‌کنند. یاری با بیان اینکه که داور و نماینده فدراسیون نسبت به برگزاری این دوره از مسابقات نظارت دارند، تصریح کرد: جمعه 10 بهمن‌ماه مسابقه تعیین سطح ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای البرز برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام مسابقات و تعیین نتایج تیم‌های منتخب استان‌ها برای سال آینده در سه رده لیگ برتر، لیگ دسته یک و دو حاضر می‌شوند، گفت: مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود. رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای البرز با بیان اینکه مراسم تجلیل از 25 پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای از دیگر برنامه‌های این هیئت همزمان با برگزاری مسابقات است، افزود: این دوره از مسابقات و تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به نام حاج یوسف میرکریمی بنیانگذار ورزش باستانی در کرج برگزار می‌شود. یاری خاطرنشان کرد: تیم منتخب استان البرز در رده‌ سنی بزرگسال متشکل از 7 نفر و پیشکسوت با حضور 5 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود