19 بهمن 1393
شماره خبر: 137245

قهرمانی تیم گرمدره در رقابتهای آمادگی جسمانی المپیاد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قهرمانی تیم گرمدره در رقابتهای آمادگی جسمانی المپیاد البرز


این رقابتها با شرکت 8 تیم از شهرهای کمالشهر، محمدشهر، ماهدشت، آسارا، گرمدره، تنکمان، شهرجدید هشتگرد و اشتهارد در 3 بخش برگزار شد.
تیم گرمدره به مقام قهرمانی رقابتهای آمادگی جسمانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستانهای استان البرز دست یافت. این رقابتها با شرکت 8 تیم از شهرهای کمالشهر، محمدشهر، ماهدشت، آسارا، گرمدره، تنکمان، شهرجدید هشتگرد و اشتهارد در 3 بخش چابکی، استقامت وامداد به میزبانی شهر گرمدره و در سالن شهدای این شهر برگزار شد. در پایان این رقابتها تیم گرمدره با مربیگری بتول بخشی زاده به مقام قهرمانی دست یافت، ماهدشت با مربیگری مریم ترابی نایب قهرمان شد و محمدشهر با مربیگری فهیمه جمشیدیان بر سکوی سوم ایستاد. نتایج انفرادی این رقابتها نیز به شرح ذیل اعلام شد: 1- رده سنی 20 تا 24 سال :الهام مولایی (محمدشهر),شیوا رنجبر(گرمدره),مهناز امیری(ماهدشت) 2- 25 تا 29 سال:زهرا مرادلو(ماهدشت),زهرا قویدل(محمدشهر),مریم جعفری(گرمدره) 3- 30 تا 34 سال:رقیه زرین بخش(گرمدره),رقیه غلامی(ماهدشت),پریسا رستمی(هشتگرد)
4-35 تا 39سال: فرزانه جعفرزاده(هشتگرد),گلاویژ فرج پور(گرمدره),مریم ولدخانی(ماهدشت) 5- 40 تا 44 سال:مینا یوسف نژاد(گرمدره),مریم بیات(کمالشهر),ام کلثوم جلالی(ماهدشت)
6- 45 سال به بالا:منیژه سلیمی(گرمدره),فاطمه انجیل الی(ماهدشت),رویا دهقان(تنکمان) شایان ذکر است در پایان توسط زهرا گلمحمدی دبیر المپیاد و مهندس قدس شهردار گرمدره احکام قهرمانی، مدال و کاپ به نفرات و تیمهای اول تا سوم اهدا شد.



منبع:برنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود