2 آبان 1391
شماره خبر: 13747

تیم البرز، بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد را شکست داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تیم البرز، بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد را شکست داد

سپیدار آنلاین: تیم جوانان البرز در اولین روز از سری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور سه بر صفر کهکیلویه و بویر احمد را شکست داد.
تیم بدمینتون جوانان البرز متشکل از 5 بازیکن و مربی و سرپرست در دیدار نخست خود از سری مسابقات بدمینتون جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی قزوین برگزار می شود، مقابل کهکیلویه و بویراحمد صف آرایی کرد و با نتیجه سه برصفر پیروز میدان شد. میکائیل مرئی، کامیار خسرویانی، میلاد حمامی، محمد زکریازاده بازیکنان، علی میرنظام مربی و ناصرآقاپور سرپرست، تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور هستند. بین تیم های بدمینتون علوم پزشکی تهران و تیم های جوانان و بزرگسالان اقایان استان البرز درسالن امام رضا فردیس بصورت تیمی و انفرادی دیدار دوستانه ای برگزار شد.
تیم تکواندو اداره ورزش و جوانان هشتگرد قهرمان شد
تیم تکواندو بانوان اداره ورزش و جوانان هشتگرد در مسابقات لیگ کشور (جام آینده سازان المپیک) موفق شد با اقتدار و پشت سر گذاشتن مدعیان بنام و 39 امتیاز عنوان قهرمانی لیگ کشور را به خود اختصاص دهد. به دلیل توانایی فنی بازیکنان و ارائه بازی های درخشان از سوی تکواندو کاران تیم هشتگرد هانیه اخلاقی به عنوان فنی ترین بازیکن و سهیلا حسینی به عنوان فنی ترین مربی این دور از مسابقات معرفی شدند. تیم های تهران و آذربایجان غربی پس از تیم اداره ورزش و جوانان هشتگرد در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.
تیم البرز به مصاف حریفان خود رفت
در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کاناپولو قایقرانی کشور تیم البرز در دیدار با خوزستان مقتدرانه پیروز شد و مقابل فولاد مبارکه اصفهان با تساوی یک بر یک متوقف شد. هفته دوم مسابقات لیگ برتر کاناپولو قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد که البرز در مقابل خوزستان 12بر1 مقتدرانه پیروزی را از آن خود کرد اما در بازی مقابل فولاد مبارکه اصفهان با تساوی یک بریک متوقف شد. این دوره از رقابتها تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و البرز میزبان بعدی مسابقات را برعهده گرفته است.
مهبد در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفت
در هفته چهارم مسابقات لیگ فوتسال بانوان البرز ، مهبد جایگاه نخست جدول رده بندی را از آن خود کرد. در هفته چهارم لیگ فوتسال بانوان البرز نظرآباد 2 بر1 از سد نشاط گذشت، پیتزا دی با نتیجه 6 بر یک بازی را به تیم بیست واگذار نمود، استقلال 2بر 1 مقابل البرز شکست را پذیرا شد، کانون کرج 6 بر 2 پاسارگاد را در هم کوبید و تیم فوتسال بانوان مهبد مقابل جهان نما 3 برصفر پیروز میدان شد و جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ را دراین هفته به خود اختصاص داد. با احتساب بازی ها درهفته چهارم لیگ فوتسال بانوان البرز بیست، کانون کرج، نشاط، پاسارگاد، پیتزا دی، البرز، نظرآباد، جهان و استقلال در جدول رده بندی در جایگاه دوم تا دهم قرار دارند.
برگزاری مسابقات انتخابی نوجوانان جهت حضور در رقابتهای کشوری
مسابقات انتخابی نوجوانان(آقایان) جهت حضور در مسابقات کشوری در محل خانه تکواندو استان البرز برگزار شد. این دوره از رقابتها در ده وزن برگزار شد و نفرات اول و دوم به مرحله اول اردوی انتخابی تیم نوجوانان البرز راه یافتند. امیر حسین ناظری نیا، محمد جواد بدرلو، امیر محمد آجرلو، سینا حقی، رضا تیمور پور، پوریا برخان، میلاد ناصری، مهدی اسحاقی نیز از سوی کمیته فنی به اردوی تیم دعوت شده اند.
مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور استارت خورد
مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم با شرکت دوازده تیم سایپا البرز- آلومینیوم المهدی بندرعباس - باریج اسانس کاشان - بازرگانی جواهری گنبد - بانک کشاورزی تهران پیشگامان کویز یزد - پیکان تهران - شهرداری ارومیه - شهرداری تبریز - کاله مازندران - متین وارانا ورامین و میزان مشهد از 26 مهرماه آغاز شد. در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم پیکار خواهند کرد.
برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کورسی- کوهستان در البرز
یک دوره مسابقات دوچرخه سواری کورسی- کوهستان به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش با حضور 200 ورزشکار در البرز برگزار شد. مسابقات کورسی – کوهستان به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش با حضور 200دوچرخه سوار در چهار بخش کورسی بزرگسالان، کورسی جوانان، کوهستان و پیشکسوتان زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان البرز و همکاری شهرداری و راهورکرج ،صدا و سیما و هلال احمر البرز برگزارشد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود