29 بهمن 1393
شماره خبر: 137911

همگرایی مسئولان البرز الگویی برای سایر استانها

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

همگرایی مسئولان البرز الگویی برای سایر استانها


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه البرز از کمترین سرانه های ورزشی بهره مند است و جزو فقیرترین استانها در حوزه ورزش محسوب می شود، گفت: با وجود این تلاش و همگرایی مسئولان برای ارتقاء وضعیت موجود، البرز را پیشگام سایر استانها در کشور ساخته است؛..
لزوم حذف نگاه های سیاسی جهت نیل به توسعه در تمامی حوزه ها منجمله ورزش از دیگر تأکیدات وزیر بود. محمود گودرزی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهید چمران که ظهر امروز با حضور سید حمیدطهایی استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس شورای شهر کرج در پارک چمران کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه همدلی بین مجموعه این استان مطلوب است، اظهار داشت: همدلی و پیگیری مجموعه حاضر در استان باعث هم‌افزایی شده و سبب افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف می‌شود که در البرز چنین اتفاقی رخ داده است. وی با بیان اینکه نگاه سیاسی به عناصر اجتماعی زیان‌های فراوانی را در پی دارد، تصریح کرد: مردم از این نگاه ها آسیب می بینند و حذف این نگاه‌های سیاسی است که سبب منطقی‌تر و سریع‌تر اجرا شدن توسعه پایدار می‌شود. وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: نگاه سیاسی به موضوعات مختلف از جمله ورزش طی سالهای اخیر سبب توقف توسعه و سازندگی در این حوزه شده است. گودرزی با تأکید بر اینکه باید نگاهی فارغ از دیدگاه‌‌های سیاسی به این مجموعه داشته باشیم؛ گفت: خیر و برکات این اقدامات متوجه مردم و به ویژه نسل جوان می‌شود که در شرایط کنونی خطرات داخلی و خارجی زیادی آنان را تهدید می‌کند.
توسعه سرانه های ورزشی متضمن سلامت جامعه
وی با بیان اینکه ایجاد و احداث چنین اماکنی سبب توسعه سلامت می‌شود، تأکید کرد: پیشگیری بسیار کم هزینه‌تر، مرفه‌تر و بانشاط‌تر از درمان است و ورزش نیز از نمونه‌های بارز پیشگیری محسوب می‌شود. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش از عناصر اصلی در پیشگیری که مطرح و سازنده بوده و سبب رشد و توسعه جامعه می‌شود.
هر هزینه ای در حوزه ورزش به نفع مردم است
گودرزی افزود: یک ریال هزینه در حوزه ورزش ده‌ها ریال نفع جامعه در حوزه‌های درمان و سلامت را به دنبال دارد.
همگرایی مسئولان البرز الگویی برای سایر استانها است
وی با اشاره به اینکه همگرایی بین مسئولان استان البرز باید الگویی برای دیگر استانها باشد، گفت: دولتها به تنهایی توان اداره همه امور را ندارند؛ اگر مردم در صحنه باشند قطع به یقین اهداف کلی دولت نیز محقق خواهد شد.
البرز فقیر از سرانه های ورزشی
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان البرز از جمله استانهای کاملاً فقیر در حوزه ورزش است؛ تصریح کرد: میانگین سرانه های ورزشی در کشور 70 سانتی متر است و استان البرز با 30 سانتی متر فضا، از محروم ترین استانها محسوب می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود