4 اسفند 1393
شماره خبر: 138140

رئیس سابق هیئت شنای البرز انتظارات را برآورده نکرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رئیس سابق هیئت شنای البرز انتظارات را برآورده نکرد


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز در خصوص استعفای رئیس هیئت شنای استان گفت: داوود علیزاده انتظارات را برآورده نکرد و از سمت خود کناره گیری کرد.
قاسم پوستین دوز معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص اتفاقات هیئت شنای استان البرز گفت: شنای استان البرز پتانسیل بالایی دارد و در این چند سال قهرمانان زیادی را از استان البرز به تیم های ملی در رده های مختلف معرفی کرد ولی انتظاری که اداره کل ورزش و جوانان از رئیس سابق این هیئت داشت برآورده نشد.
وی ادامه داد: ما چند جلسه با آقای علیزاده رئیس سابق هیئت شنای استان برگزار کردیم و خواهان آن بودیم تا شرایط خوبی را در هیئت ایجاد کند ولی متاسفانه پس از دو سال حضور او درمسند ریاست هیئت از او خواستیم که استعفا دهد تا سرپرست جدیدی برای این هیئت ورزشی انتخاب شود که این اتفاق رخ داد و داوود علیزاده استعفا داد و در حال حاضر آقای مقدسی سرپرست جدید هیات شنای استان البرز است. پوستین دوز اظهار داشت: زئیس سابق هیئت شنای استان البرز برکنار نشده و استعفا داده و در صورتی او برکنار می شد که مجمع برگزار می شد. وی در پایان گفت: همه هیئت های ورزشی باید با جدیت کار خود را دنبال کنند تا شاهد افزایش قهرمانان و ورزشکاران از استان البرز باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود