16 اسفند 1393
شماره خبر: 138933

اولین دوره لیگ رزمی سورنا به کار خود پایان داد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اولین دوره لیگ رزمی سورنا به کار خود پایان داد


بنیانگذار ورزش ایرانی سورنا از برگزاری اولین دوره لیگ رزمی سورنا با معرفی تیم های برتردر سالن دکتر شریعتی کرج خبر داد.
جمشید هرمزی بنیانگذار ومسئول این ورزش با اعلام این مطلب اظهار داشت:در این مسابقات که با حضور 6 تیم ودر 10 هفته به انجام رسید تیم حاضر در این مسابقات رقابت های نزدیکی را با هم برگزار کردندو روز گذشته وبا برگزاری مرحله پایانی تکلیف قهرمان وچهره های برتر اوزان مختلف مشخص شد. وی به نتایج نهایی مسابقات اشاره کرد وگفت:دراین مسابقات تیم شهرداری کمالشهر با 21 امتیازدر جایگاه نخست قرار گرفت وتیم های سه نان ومنتخب تهران با 18 امتیاز وبه لطف بردهای متفاوت در رده های دوم وسوم جای گرفتند. وی خاطرنشان کرد:در این مسابقات تیم های ماشین های اداری پاسکال ،نیک تین دارو وهنرستان تربیت بدنی بنی هاشمی در جایگاه چهارم تا ششم جای گرفتند.
وی به بیان عناوین انفرادی مسابقات هم پرداخت وگفت:رضا علی وردی به عنوان بهترین مربی از تیم ماشین های اداری پاسکال، متین امامی به عنوان فنی ترین مبارز از تیم نیک تین دارو معرفی شدند. جمشید هرمزی با بیان اینکه سورنا با آموزه های متفاوتی پا در عرصه کشور گذاشته است گفت:خوشبختانه این ورزش در اولین سال فعالیت خود بسیار مورد توجه عموم ومسئولان قرار گرفته به نحوی که در کل مراحل هشتگانه این مسابقات شاهد بازخوردهای خوبی از سوی مردم وحتی مسئولان بوده ایم واین امیدواری در ما ایجاد شده تا این ورزش را در سال اینده با شکل گسترده تر وبا مشارکت بیشتری از نوجوانان وجوانان برگزار کنیم.
در تلاشیم مسابقات بین المللی را در کشورمان برگزار کنیم
وی ازبرگزاری لیگ سورنا در سه بخش در سال آتی خبرداد و گفت:برای سال 94 برگزاری لیگ های استانی ،لیگ بانوان ودومین دوره لیگ آقایان را در دستور کار داریم وتلاش می کنیم این مسابقات را با کیفیت بهتری به انجام برسانیم ضمن آنکه در تلاشیم مسابقات بین المللی را در کشورمان برگزار کنیم. هرمزی از علاقمندی صاحبان سرمایه وکالا به سرمایه گذاری در این ورزش ایرانی خبرداد وگفت:در طول برگزاری این مسابقات شاهد بودیم که شرکت های بزرگی برای تشکیل تیم وسرمایه گذاری در این ورزش اعلام آمادگی کردند واین موضوع ما را به آینده امیدوار کرد تا شاهد توسعه همه جانبه این ورزش باشیم. بنیانگذار ورزش ایرانی سورنا در ادامه گفت:برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار دیدار با متولیان این ورزش ایرانی شده اندو برای معرفی این ورزش به نمایندگان خانه ملت از ما دعوت کرده اند که این موضوع نشانگر آینده روشن این ورزش در کشورمان است. جمشید هرمزی در تفسیر ورزش سورنا گفت:سورنا رقابت سالم انسانهاست وروح توحیدی انسان در آن متبلور شده است وبه طور حتم اگر مورد حمایت وپشتیبانی مسئولان کشور قرار گیرد میتواند روزی به مانند ورزش های شرقی جودو وتکواندو در المپیک حضور یابد وتاریخ غنی ایرانی اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود