6 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140986

فهرست مدارس فوتبال «مجوز دار» البرز به زودی اعلام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فهرست مدارس فوتبال «مجوز دار» البرز به زودی اعلام می شود


نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در آستانه شروع به کار مدارس فوتبال استان البرز فهرست مراکز آموزشی مجوز دار و با صلاحیت از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود.
بهروز یمینی اظهار کرد: با تدوین و ابلاغ آیین نامه جدید فعالیت مدارس فوتبال در سال گذشته از سوی آکادمی ملی فوتبال کشور کار ساماندهی مدارس فوتبال در البرز آغاز شد و با تلاش همکارانمان در کمیته مدارس فوتبال این حوزه مورد بازبینی و سامان دهی قرار گرفته است. وی با بیان اینکه در آیین نامه جدید باشگاه های فوتبال مجاز به داشتن مدرسه فوتبال هستند گفت: بر اساس این معیار تا کنون ۴۰ باشگاه، مدارس فوتبال خود را با طی مراحل قانونی ایجاد کرده اند و مدارس فاقد باشگاه نیز به سمت تشکیل تیم های رده های سنی خود حرکت کرده اند.
ارتقاء اعتماد خانواده ها به مدارس فوتبال
نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به فضای شفاف ایجاد شده در عملکرد مدارس فوتبال البرز گفت: به مدد تلاش های صورت گرفته، از فضای ملتهب و مشکل دار سالهای گذشته فاصله گرفته ایم و خانواده ها با نگاه بهتر و اعتماد بیشتری فرزندان خود را به مدارس فوتبال می سپارند. یمینی از شناسایی بیش از یکصد مدرسه فوتبال در استان البرز خبر داد و گفت: تا کنون از این جمع ۴۰ باشگاه اخذ مجوز کرده اند و حدود ۳۰ مدرسه نیز در حال طی فرایند اخذ مجوز هستند. وی افزود: در روزهای آینده و با برگزاری جلسات نهایی فهرست مدارس مجوز دار و دارای صلاحیت فعالیت از طریق رسانه های گروهی اعلام می شود تا خانواده ها در جریان مراکز مجاز و مورد تایید قرار بگیرند. نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: در عین حال جلسات هماهنگی با مسئولان شهرداری کرج و برخی ارگان های دارای اماکن ورزشی در روزهای آینده خواهیم داشت تا آنها را در جهت همراهی با برنامه های خود مجاب کنیم و اجازه فعالیت به افراد سودجو را ندهیم. یمینی در پایان به بخش مهمی از آیین نامه مدارس فوتبال که از سوی فدراسیون فوتبال ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: بر اساس این آیین نامه مربیانی که با مدارس غیر مجاز و فاقد مجوز همکاری کنند در وهله اول از حضور در کلاس های مربیگری و در صورت تکرار از فعالیت مربیگری محروم خواهند شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود