13 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141306

دعوت ۴ ورزشکار البرزی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دعوت ۴ ورزشکار البرزی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان


رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان البرز از دعوت ۴ ورزشکار این استان به اردوی تیم های ملی برای حضور در مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده خبر داد.
سعید براتی اظهار کرد: این مسابقات در چندین رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در شهر اصفهان برگزار می شود و ورزشکاران ۸ کشور در آن حضور دارند. وی در ادامه افزود: رضا پیدایش، مهرزاد مهربان و ابوالفضل اولیایی در رشته والیبال نشسته و امیر جعفری در رشته وزنه برداری نفرات ملی پوش البرز در این رویداد بین المللی هستند.
عدم حمایت بهزیستی و بنیاد جانبازان از هیئت البرز
براتی با اشاره به روند صعودی فعالیت های ورزشی در بخش جانباران و معلولان در استان البرز گفت: علیرغم اینکه حمایت لازم و مورد انتظار از سوی نهادهای مرتبط با جانبازان و معلولان یعنی بنیاد جانبازان و ایثارگران و بهزیستی از این هیئت ورزشی نمی شود اما این هیئت برنامه های خوبی را برای فعالیت ورزشی قشر جانباز و معلول داشته و توانسته با بهسازی مرکز آموزشی خود یعنی سالن جانبازان در سال گذشته بر کیفیت آموزش های خود بیفزاید و وارد مقوله استعدادیابی شوند.
هدف گذاری برای حضور پرقدرت در جشنواره رضوی
رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز حضور پر قدرت در جشنواره سراسری مهر رضوی در ۱۲ رشته ورزشی آقایان و بانوان در نیمه نخست امسال را مهمترین برنامه هیئت البرز برشمرد و گفت: در این خصوص با جلساتی که با مربیان داشته ایم در تلاشیم تیم های منسجم و ورزشکاران آماده ای را راهی این مسابقات کنیم تا توانمندی های البرز در بخش ورزش جانبازان و معلولان را به نمایش بگذاریم.
بلاتکلیفی مجموعه ورزشی جانبازان
این مسئول در پایان به روند احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج اشاره کرد و گفت: این مجموعه دو سال پیش و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مکان یابی شد و احداث آن در دستور کار قرار گرفت اما تنها تا مرحله فونداسیون و نصب سوله پیش رفت و متاسفانه مدتی است به حال خود رها شده است که امیدوارم با نگاه مسئولان استان و توجه دولت این فضای ورزشی با تامین اعتبار در مسیر تکمیل شدن قرار بگیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود