9 آبان 1391
شماره خبر: 14174

تشكيل تيم راهبردي براي تدوين سند 5ساله توسعه

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تشكيل تيم راهبردي براي تدوين سند 5ساله توسعه

سپیدار آنلاین: جوانمردي مدير كل ورزش و جوانان البرز به اهمیت برنامه ریزی و وجود افق مشخص اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به عدم وجود سند توسعه ورزش استان و ضرورت تهيه سند چشم انداز توسعه ورزش استان مي بايست يك تيم راهبردي موضوع تهيه سند را پيگيري نمايند و ظرف 2ماه آينده سند چشم انداز توسعه ورزش استان مي بايست تهيه گردد.
وی محور اين سند را بر مبناي دو پایه: توسعه ورزش همگاني و توسعه رشته هاي ورزشي قهرماني و مدال آور برشمرد و ادامه داد: پتانسیل ورزش قهرمانی در کرج بسیار بالاست و ما باید به این امر به عنوان یک فرصت طلایی برای ارتقای جایگاه البرز در ورزش ملی و در بلند مدت بعنوان یک وظیفه میهنی برای ارتقای جایگاه ورزش ایران در سطج بین المللی بنگریم.
این مدیر در ادامه به وضعیت نامناسب مالی ورزش البرز اشاره کرد و گفت: متاسفانه منابع مالی به اندازه بسیار محدودی در اختیار این اداره قرار داده شده و این محدودیت از سرعت رشد ورزش می کاهد و روند برنامه ریزی را با مسکل مواجه می کند. جوانمردی با ابراز خوشنودی از توجه نماینده ها و مسولین ارشد استان به ورزش و حساسیت آنها به امور جوانان ابراز امیدواری کرد که مشکلات مالی به زودی برطرف شده و در اختیار اداره متبوعش قرار گیرد.



منبع: شبکه خبری البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود