20 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141756

تفکیک امور جوانان البرز از بدنه اداره کل ورزش نیازمند زمان است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تفکیک امور جوانان البرز از بدنه اداره کل ورزش نیازمند زمان است


معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: کار کارشناسی برای تفکیک امور جوانان از بدنه اداره کل آغاز شده است ولی انجام این امر مهم نیاز به زمان دارد.
قدرت اله شمیرانی سه سال اخیر و با ادغام امور جوانان در وزارت ورزش همواره با عدم درک صحیح و مشارکت مناسب ارگان های مرتبط با حوزه جوانان در استان البرز روبرو بودیم و همین موضوع ما را در اجرای اهدافمان دچار مشکل می کرد. وی ادامه داد: خوشبختانه طی یک سال اخیر و با برگرازی منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان روند کار شکل بهتری پیدا کرده و نیاز های جوانان در بخش های مختلف با جدیت بیشتر دنبال می شود به نحوی که در سال ۹۳ ما در چندین بخش عنوان برتر کشور را به واسطه همین نگاه مثبت در حوزه جوانان کسب کردیم. شمیرانی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ریزی های خوبی در بخش های مختلف در حوزه جوانان برای سال جدید صورت گرفته گفت: راه اندازی کلینیک کنترل خشم، اجرای طرح تدبیر زندگی برای استحکام روابط زناشویی و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان با مدیریت این اداره کل است. امیدوارم سایر اهداف ترسیم شده نیز در سال ۹۴ محقق شود.
جوانان امسال از ورزش جدا نمی شود
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: دستگاه های اجرایی استان البرز موضوع های مرتبط با جوانان را جدی تر از گذشته دنبال می کنند. معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر جدا شدن جوانان از بدنه ورزش گفت: کار کارشناسی برای این تفکیک آغاز شده و کارگروهی در حال بررسی جوانب مختلف آن است با این حال بعید می دانم این اتفاق در سال جاری رخ بدهد و همچنان امور جوانان در مجموعه وزارت ورزش باقی خواهد بود. شمیرانی به سمن های فعال در حوزه جوانان البرز هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۷۰ سمن در حوزه جوانان و در موضوعات مختلف با این اداره کل همکاری دارند که در سطح کشور کم نظیر است. وی در پایان گفت: ما در بسیاری از استان های کشور شاهد فعالیت نیمی از این سمن ها هستیم و این نشان می دهد در حوزه مشارکت سازمان های مردم نهاد استان نوپای البرز توانسته گام های موثری بردارد.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود