21 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141786

پورغلامی: جلالی اثری ماندگار در سایپا بر جای گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پورغلامی: جلالی اثری ماندگار در سایپا بر جای گذاشت


مربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: مجید جلالی سرمربی سایپا با استفاده از تعداد زیادی بازیکن جوانان در لیگ چهاردهم عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.
فرهاد پورغلامی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خورستان افزود: در لیگ چهاردهم عملکرد فنی بسیار خوبی از خود بر جای گذاشتیم و اگر بدشانسی ها نبود می توانستیم رتبه ای بهتر کسب کنیم. وی اظهار کرد: البته در کنار بدشانسی اشتباهات داوری بیشترین صدمه را به تیم سایپا وارد کرد و اعتقاد دارم اگر این اشتباهات در تعدادی از بازی های ما رخ نمی داد امروز شرایط بسیار خوبی در لیگ برتر داشتیم. سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: با این وجود به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنان ناراضی نیستیم و اعتقاد دارم سال فوتبالی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.
وی گفت: با تعدادی بازیکن جوان و با هزینه ای اندک عملکرد بسیار خوبی نشان دادیم و امیدوارم این روند در فصل های آینده البته با حمایت بیشتر ادامه داشته باشد تا روزهای خوب سایپا ادامه دارد باشد. تیم فوتبال سایپا البرز در هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه سه بر دو استقلال خوزستان را شکست داد. سایپا با 41 بازی در جایگاه هفتم لیگ قرار دارد. دیدار پایانی این تیم در لیگ چهاردهم مقابل سپاهان اصفهان خواهد بود. تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر سه تیم تراکتور سازی تبریز ، نفت تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب با 57 ، 57 و 56 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود