10 آبان 1391
شماره خبر: 14209

پومسه کاران البرز برای مسابقات جهانی کلمبیا آماده می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

پومسه کاران البرز برای مسابقات جهانی کلمبیا آماده می شوند

سپیدار آنلاین: نسترن ملکی، ساناز خرمی پور و بهاره قادریان سه بانوی پومسه کار استان البرز برای شرکت در رقابت های جهانی کلمبیا در قالب تیم ملی آماده می شوند.
نایب رییس هیات تکواندو البرز اظهار داشت : در مرحله پایانی انتخابی تیم ملی تکواندو (پومسه) بانوان که به تازگی در محل خانه تکواندو تهران با حضور سرمربی کره ای شین چون کانگ برگزار شد، این تکواندو کاران به عضویت تیم ملی درآمدند. زهرا افتخاری افزود: ساناز خرمی پور (رده سنی 30تا 39سال) نسترن ملکی (رده سنی 18تا 29سال) و بهاره قادریان (رده سنی 18تا 29سال) از استان البرز اکنون در قالب تیم ملی در حال گذراندن مرحله سوم اردوی آمادگی خود هستند که از 27 مهر ماه با هدایت استاد کانگ و دخترش به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی آغاز شده است. وی اضافه کرد: رقابتهای جهانی تکواندو 15 آذر ماه سال جاری با شرکت برترین تکواندو کاران پومسه بانوان دنیا در کلمبیا برگزار می شود.
افتخاری گفت : با توجه به برنامه های آموزشی و تمرینات مستمری که بانوان پومسه کار استان البرز در استان و خانه تکواندو قیطریه تهران دارند انتظار است رتبه خوبی را نصیب کشور و استان کنند. وی یادآورشد: در رقابتهای جهانی تکواندو پومسه که سال گذشته در روسیه برگزار شد، خودم و نگین گیل سمایی از استان البرز دو مدال برنز این مسابقات را کسب کردیم و در مسابقات آسیایی ویتنام که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد بانوان پومسه کار البرز ، موفق به کسب 2مدال طلا ، یک نقره و سه برنز شدند. استان البرز اکنون با بیش از 15 هزار تکواندو کار که نیمی از آنان را بانوان تشکیل می دهند ، از قطب های تکواندو کشور محسوب می شود. همچنین استان البرز دارای 30 ملی پوش و 180 داور تکواندو است که 70 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند که چهار نفر از این داوران در بخش آقایان و یک نفر در بخش بانوان دارای رتبه داوری بین المللی هستند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود