31 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142395

طرح پاکداشت طبیعت در عظیمیه کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

طرح پاکداشت طبیعت در عظیمیه کرج برگزار می‌شود


مدیرکل ورزش و جوانان با تاکید بر ادامه روند طرح پاکداشت طبیعت و تبدیل‌شدن آن به فرهنگ عمومی، گفت: منطقه عظیمیه کرج در برنامه بعدی اجرای طرح پاکداشت طبیعت در نظر گرفته شده است.
رضا گل‌محمدی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی دستگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح پاکداشت طبیعت استان البرز که ظ با حضور مدیرکل صدا و سیمای البرز، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری و عضو شورای شهر کرج در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار داشت: همه شهروندان، ارگان‌ها، نهادها، اصحاب رسانه و سمن‌های مردمی، نقش بسیار موثری در اجرای این برنامه داشتند. وی با اشاره به اینکه حرکت مردم بسیار خوب و قابل تقدیر بود، افزود: همه این اقدامات محصول همدلی و وحدت قلبی در جامعه است. مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه این جلسه ب پاسداشت و تشکر از عوامل اجرایی این مراسم برگزار شده، گفت: به طور مسلم کمبودهایی وجود داشت اما تلاش بسیاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه توسط سمن‌ها و ارگان‌ها انجام شد. وی با اشاره به اینکه این کار از ارزش بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم این کار به حرکتی ملی تبدیل شود و ما به عنوان پایه‌گذار فرهنگ عمومی شناخته شویم.
گل‌محمدی خاطر نشان کرد: امید است این روند به گونه‌ای پیش رود که به محیط زیست خود افتخار کرده و فضا را به شکلی فراهم کنیم تا توریست‌های خارجی برای استفاده از آن رغبت داشته باشند و موجبات حضور گردشگران بیشتری را فراهم کنیم. وی با تاکید بر اینکه زباله‌ها تمام نشده و این تنها حرکتی نمادین برای پاکداشت طبیعت بود، گفت: باید در جهت ادامه این حرکت تلاش کرده و نقشی در آلودگی محیط زیست نداشته باشیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به بازخورد مناسب این فعالیت در گروه‌های مجازی، بیان کرد: تلاش می‌کنیم فرهنگ پاکداشت طبیعت را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم. وی با بیان اینکه همزمان با جاده چالوس طرح پاکداشت طبیعت در اشتهارد، نظرآباد، فردیس و ساوجبلاغ اجرا شد، اظهار داشت: برنامه بعدی پاکداشت طبیعت در منطقه عظیمیه کرج برگزار می‌شود و این برنامه‌ها به صورت دنباله‌دار ادامه می‌یابد تا همه به این نهصت بپیوندند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود