11 آبان 1391
شماره خبر: 14274

فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان البرز برگزار می شود

سپیدار آنلاین: فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان البرز روز جمعه دوازدهم آبانماه در باشگاه سوارکاری هوشمند برگزار خواهد شد.
فینال این دوره از رقابتها در روز جمعه 12 آبان ماه و در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی باشگاه سوارکاری هوشمند برگزار خواهد شد. مرحله مقدماتی پرش با اسب قهرمانی استان البرز امروز چهارشنبه در باشگاه سوارکاری هوشمند در حال پیگیری است. در پایان به نفرات برتر اول تا سوم هر رده سنی کاپ، رزت و جوایز نقدی از سوی هیئت سوارکاری استان اهدا خواهد شد.
تیم ملی کشورمان نایب قهرمانی مسابقات ایروبیک ژیمناستیک آسیا را از آن خود کرد
با حضور رضا فرخیان ورزشکار البرزی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان نایب قهرمانی مسابقات ایروبیک ژیمناستیک آسیارا برای نخستین بار از آن خود کرد. رضا فرخیان قهرمان البرزی در قالب تیم سه نفره برای نخستین بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک آسیا به میزبانی کشور اندونزی شد. علیرضا فرخ، امین ارباب و مصطفی موسوی با مربیگری هادی قاسم پور دیگر اعضای تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات هستند. تیم ملی ایران با کمتر از یک نمره اختلاف پس از ویتنام قرار گرفت و علاوه بر قهرمانی آسیا ، قهرمانی جهان را نیز یدک می کشد.
اولین آزمون سطح بندی فدراسیون ژیمناستیک در استان البرز برگزار خواهد شد
اولین آزمون سطح بندی فدراسیون ژیمناستیک در سطح یک برای برگزیدگان هیات ژیمناستیک استان البرز، نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد. این دوره با حضور بیش از 150 منتخب استان البرز که طی دو مرحله آزمون ورودی جهت معرفی به فدراسیون ژیمناستیک پذیرفته شده اند ، نیمه دوم آبان ماه زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک در البرز برگزار خواهد شد. در پایان دوره گواهی قبولی برای شرکت کنندگان پذیرفته شده در این سطح صادر شد.
برگزاری آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان 2 فدراسیونی دوره 211 در البرز
آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان 2 فدراسیون دوره (211) باحضور 248 نفر شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان در سالن البرز برگزار شد. دربخش بانوان در قسمت ارتقاء کمربند آبی به قرمز 111 نفر شرکت کردند که 107 نفر نمره قبولی گرفتند، در ارتقاء کمربند قرمز به دان 1 نیز ، 91 نفر حضور داشتند که 79 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند و همچنین در آزمون دان 1 به 2، از 46 شرکت کننده 37 نفر به دان 2 ارتقاء یافتند. در بخش آقایان نیز 172 نفر به کمربند قرمز ، 100 نفر به دان 1 و 91 نفر به دان 2 موفق به قبولی شدند. ریحانه فولادی، مرضیه ورزدار، آزاده جوانمرد، معصومه میربزرگی ممتحنین آبی به قرمز و افسانه معینی شیرازی، مهناز صنایع پرور، مژگان کمندی زهرا صمدیان، زهرا خوانساری ممتحنین دان 1و 2 آزمون ارتقاء کمربند بانوان هستند. خانم حسن نژاد از استان گیلان بعنوان نماینده فدراسیون در این دوره حضور داشتند.
همایش کوهپیمایی در البرز برگزار شد
همایش کوهپیمایی به مناسبت گرامیداشت یادبود شهید فهمیده و 36هزار شهید دانش آموز صبح امروز در پای کوه عظیمیه برگزار شد. این همایش با شرکت بیش از 140 نفر از دانش آموزان و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان از پای کوه عظیمیه آغاز شد و پس از کوهپیمایی تا گلزار شهدای گمنام عظیمیه طی مراسم اختتامیه ایی جوایزی به رسم یادبود از سوی هیئت کوهنوردی استان به دانش آموزان شرکت کننده اهدا شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود