9 خرداد 1394
شماره خبر: 142956

بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد


سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز از جذب بازیکنان لیگ برتر در تیم مقاومت خبر داد گفت: ۸۰ درصد بازیکنان در فصل گذشته از تیم جدا شدند.
رضا فلاح زاده سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص آخرین شرایط تیم خود به خبرنگار مهر گفت: تمرینات آمادسازی تیم آغاز شده است. تست گیری ز بازیکنان انجام شده و در نهایت ۸ بازیکن انتخاب شده اند. وی در ادامه گفت: با بازیکنان جدید و چند بازیکنی که از فصل قبل در اختیار باشگاه هستند تمرینات را پیگیری می کنیم. فلاح زاده با اشاره به اینکه شرایط تیم فوتسال مقاومت البرز سخت است، افزود: ۸۰ در صد از بازیکنان تیم فصل گذشته از ما جدا شدند و در حال حاضر با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم ولی باید این شرایط را تحمل کنیم تا تیم آماده مسابقات لیگ برتر شود.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: مسئولان سپاه استان به ما قول داده اند که ۴ بازیکن خوب لیگ برتری جذب تیم شوند در حال حاضر مذاکرات را آغاز کردیم اگر مشکل خاصی پیش نیاید این بازیکنان به تیم ما اضافه خواهند شد. این مسئول در ادامه خواستار نگاه ویژه مسئولان البرز به این تیم شد و گفت: این تیم نماینده استان البرز در لیگ برتر است. به همین منظور مسئولان به این تیم کمک کنند تا مشکلات فصل گذشته پیش نیاید. وی در پایان گفت: لیگ برتر حساسیت زیادی دارد. ما باید از نام البرز در این رقابت ها دفاع کنیم و رتبه خوبی در این مسابقات کسب کنیم.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود