18 خرداد 1394
شماره خبر: 143432

ورزش بوکس البرز در مظلومیت به سر می‌برد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

ورزش بوکس البرز در مظلومیت به سر می‌برد


رییس هیئت بوکس استان البرز با اشاره به اینکه این ورزش در مظلومیت به سر می‌برد، گفت: برخی از مخالفان پاسخ زحمات سه ساله هیئت و رساندن جایگاه این ورزش به جمع ۵ استان اول کشور را با کارشکنی می دهند.
فرمان سلمان زاده با اشاره به اینکه هیئت بوکس البرز در این سالها تلاش کرده است که به جایگاه واقعی خود دست یابد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی مجموعه فعالان این ورزش، هیئت بوکس در این مدت هم در مسابقات کشوری به عناوین ارزشمندی رسید و هم توانست سالن اختصاصی بوکس را راه اندازی کند. وی در توضیح بیشتر دستاوردهای هیئت بوکس البرز، گفت: در سال ۹۲ در عین ناباوری قهرمان رده جوانان کشور در ارومیه شدیم و سال بعد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در کرج برگزار کردیم در عین حال با رایزنی های فراوان سالن آزادگان را در اختیار گرفتیم و با برپا کردن رینگ هوایی نیاز اصلی این ورزش در بعد سخت افزاری را پس از سالها برآورده کردیم. سلمان زاده با بیان اینکه هم اکنون دو نماینده در تیم ملی بوکس داریم گفت: در کنار این حضور پررنگ بر اساس ارزیابی فدراسیون بوکس البرز رتبه چهارم کشور را در سال ۹۳ به خود اختصاص داده است و حال برخی افراد به واسطه به خطر افتادن منافع شان چشم بر این موفقیت ها بسته اند و با بهانه های واهی در راهروهای فدراسیون و اداره کل ورزش البرز بالا و پایین می روند و به دنبال سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن واقعیت ها هستند.
بوکس را هم ببینید
رییس هیئت بوکس استان البرز خواستار دقت نظر مدیر ارشد ورزش استان به اتفاقات اخیر بوکس شد و گفت: ما با دست خالی هر آنچه در توان داشتیم برای رشد این ورزش گذاشته ایم و اجازه نمی دهیم برخی افراد به واسطه منافع شخصی شان دستاوردهای حاصل شده را لوث کنند. سلمان زاده در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه شنیده می شود مخالفان شما به دنبال برکناری شما در مجمع فوق العاده هستند، گفت: برگزاری مجمع و فرایند برکناری رییس هیئت استان که با رای مجمع انتخاب شده به این سادگی ها نیست ضمن آنکه مجموع فعالان بوکس استان باید هوشیار باشند و مرعوب تلاش های این عده قلیل نشوند. من معتقدم خیلی زود خودشان هم متوجه تلاش های بیهوده شان می شوند و پی به اشتباهشان خواهند برد. سلمان زاده در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه بوکس سالهاست که در مظلومیت به سر می برد، گفت: این ورزش می تواند با جذابیت های بالای خود خیل زیادی از نوجوانان و جوانان را به خود جذب کند اما متاسفانه ارگان هایی که باید در کنار ما باشند این ورزش را طرد می کنند. ما توقع داریم آموزش و پرورش، اداره کار و نیروهای نظامی و انتظامی تعامل بیشتری با ما داشته باشند و در این مسیر به یاری این ورزش المپیکی بیایند. بوکس توانایی های زیادی دارد به شرط آنکه جدی گرفته شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود