20 خرداد 1394
شماره خبر: 143536

نخستین کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نخستین کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی البرز برگزار می‌شود


رئیس هیئت پزشکی ورزشی البرز از برگزاری نخستین کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی در استان البرز خبر داد و گفت: این کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی در البرز ویژه مربیان، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی است.
اشکان اردیبهشت با اشاره به اینکه یک دوره کارگاه تغذیه ورزشی توسط هیئت پزشکی ورزشی استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کارگاه روز پنجشنبه 21 خرداد ماه به مدت یک روز برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی در البرز ویژه مربیان، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی است، بیان کرد: این کارگاه در محل هیئت پزشکی ورزشی استان البرز در مجموعه ورزشی شریعتی کرج انجام می‌شود. رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با اشاره به اینکه این دوره از کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی توسط آقای دکتر امید مردمکی تدریس می‌شود، بیان کرد: تاکنون استقبال خوبی از برگزاری این کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزش شده است. اردیبهشت با اشاره به اینکه این نخستین کارگاه اصول و مبانی تغذیه ورزشی است که در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: متقاضیان برای ثبت نام و حضور در این دوره کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی باید به دبیرخانه هیئت پزشکی ورزشی استان البرز مراجعه کنند و مدارک لازم را جهت ثبت نام تحویل دهند.
وی با بیان اینکه در آینده نیز یک دوره سه روزه کارگاه مکمل‌های ورزشی مجاز توسط هیئت پزشکی ورزشی در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچنین کارگاه "آنتی دوپینگ" به منظور مبارزه با پدیده دوپینگ در استان البرز نیز برگزار می‌شود. رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با بیان اینکه تاکنون زمان برگزاری این کارگاه سه روزه مشخص نشده است، افزود: متعاقبا زمان برگزاری آن نیز اعلام می‌شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود