20 خرداد 1394
شماره خبر: 143591

مدیر روستا: حضور یک نفر از استان البرز در هیات مدیره سایپا ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مدیر روستا: حضور یک نفر از استان البرز در هیات مدیره سایپا ضروری است


بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با ابراز بی اطلاعی از احتمال حضورش در در هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، گفت: حضور یک نفر از استان البرز در هیات مدیره سایپا ضروری است.
علی اضغر مدیرروستا در پاسخ به احتمال حضورش در هیات مدیره باشگاه سایپا، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی دانم آیا این بحث از سوی مدیران ورزش استان البرز در هیات مدیره باشگاه سایپا عنوان شده باشد. وی بیان کرد: به هر حال حضور یک نفر از استان در باشگاه سایپا به عنوان عضو هیات مدیره اتفاق خوبی است که امیدوارم محقق شود، البته ماندن سایپا در کرج هنوز قطعی نشده و صحبت هایی برای برگشت این تیم به تهران نیز وجود دارد. این مهم می تواند به نزدیک شدن باشگاه سایپا به استان البرز کمک کند. مدیرروستا با بیان اینکه این اتفاق می تواند به افزایش هواداران سایپا کمک کند، ادامه داد: البته فرقی نمی کند چه کسی از استان در این باشگاه حضور پیدا کند، فقط باید توانمند بوده و بتواند از ظرفیت باشگاه و استان برای سود بردن دو گروه استفاده کند.
چندی پیش، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به گروه خودروسازی سایپا فردی غیرورزشی را برای حضور در هیات مدیره باشگاه معرفی کرده بودند که این موضوع با واکنش هایی روبرو شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود