23 خرداد 1394
شماره خبر: 143687

قدرت ا... شمیرانی عضو کمیته برنامه ریزی فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

قدرت ا... شمیرانی عضو کمیته برنامه ریزی فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها شد


طی ابلاغی از سوی معاون وزیر، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امرو جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان "عضو کمیته برنامه ریزی فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها" منصوب شد.
طی ابلاغی از سوی سید عبد الحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان "عضو کمیته برنامه ریزی فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها" منصوب شد.
در این ابلاغ آمده است:
جناب آقای قدرت ا... شمیرانی
معاون محترم فرهنگی و جوانان استان البرز به استناد به تبصره 3 ماده 12 نظام نامه جامع فرهنگی ورزش کشور که به تصویب مقام عالی وزارت رسیده است و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر امور فرهنگی با عنایت به سوابق ارزنده شما در مسئولیت معاون فرهنگیذو امور جوانان استان البرز؛ به موجب این ابلاغ به عنوان "عضو کمیته برنامه ریزی فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها" منصوب می شوید.امید است با توجه به وظایف مندرج در نظام نامه جامع فرهنگی ورزش کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نهادینه شدن فرهنگ پویا و غنی اسلامی – ایرانی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی موفق باشید. سید عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود