23 خرداد 1394
شماره خبر: 143726

حضور دو کشتی گیر البرزی در تیم ملی آزاد و فرنگی دستاوردی بزرگ است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حضور دو کشتی گیر البرزی در تیم ملی آزاد و فرنگی دستاوردی بزرگ است


رییس هیئت کشتی استان البرز گفت: حضور دو کشتی گیر البرزی در ترکیب نهایی تیم های ملی آزاد و فرنگی دستاوردی ارزشمند و بزرگ برای استان است.
مسیب دهبالایی اظهار کرد: ما در دو بخش آزاد و فرنگی ۷ کشتی گیر در انتخابی تیم ملی داشتیم که در نهایت یوسف قادریان در فرنگی و علیرضا کریمی در آزاد موفق به شکست رقبای خود و قهرمانی شدند. وی افزود: حضور دو کشتی گیر ما در ترکیب تیم های ملی برای حضور در مسابقات جهانی پس از سالها اتفاق افتاده است و از این بابت بسیار خرسندیم. دهبالایی با بیان اینکه حسین نوری نیز این شانس را داشت تا سومین نماینده البرز در تیم های ملی باشد گفت: وی تا دیدار نهایی بالا آمد و در نهایت عنوان دوم را کسب کرد و با بدشانسی نتوانست به اردوی تیم ملی برسد.
رییس هیئت کشتی استان البرز با ابراز رضایت از این حضور کشتی گیران گفت: تلاش های زیادی صورت گرفته تا کشتی البرز به جایگاه خوب گذشته خود دست پیدا کند و به نظر می رسد کم کم به سمت نیل به این هدف گام برمی داریم.وی بیان کرد: ما در تیم های ملی جوانان و نوجوانان هم کشتی گیران مستعد و آینده داری داریم که به طور حتم می توانند پشتوانه خوبی برای این استان در آینده باشند. رئیس هیئت کشتی استان البرز به برگزاری مسابقات انتخابی نونهالان و خردسالان البرز هم اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان این مسابقات با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار می شود و مقرر شده با حضور کمیته فنی چهره های مستعد شناسایی و به اردوی تیم های منتخب استان دعوت شوند. وی در پایان در خصوص فعالیت خانه کشتی تختی گفت: هنوز در خصوص نحوه بهره برداری این فضای ورزشی با موانعی روبرو هستیم که قابل عنوان نیست و امیدوارم به زودی و با پیگیری مسئولان اداره کل مشکلات رفع شده و این فضای اختصاصی در اختیار خانواده کشتی قرار بگیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود