26 خرداد 1394
شماره خبر: 143919

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان البرز برگزار شد


نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز با حضور مهندس حجتی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
این نشست با حضور مهندس حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. در ابتدای این نشست مهندس حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه به منظور هماهنگ تر شده سازمان های مردم نهاد البرز اظهار کرد: برای رسیدن به جامعه ی متعالی ابتدا باید آگاهی مردم را افزایش دهیم که برگزاری این جلسات و نشست برای بالا رفتن سطح دانش و آگاهی سازمان های مردم نهاد و در پی آن انتقال این دانش به مردم، بسیار مفید است. وی افزود: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی ها بای به گونه ای عمل شود که در پایان سال 96 به ازای هر 5 هزار نفر جوان یک سازمان مردم نهاد معتبر و مجاز داشته باشیم. در ادامه قدرت ا... شمیرانی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در رشد و تعالی افراد جامعه خصوصا جوانان گفت: توجه به سازمان های مردم نهاد، حضور فعال در روند تصمیم گیری ها و استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل این سمن ها یکی از شاخصه ها و عوامل تاثیرگذار در رشد و پیشفت مادر و معنوی جامعه است.
وی با بیان این که طبق برنامه های پیش بینی شده تعداد سازمان های مردم نهاد استان تا پایان سال افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: برای این که سمن ها جایگاه و تاثیر واقعی خود در جامعه و در روند تصمیم گیری ها را بیابند باید بیش از پیش فعالیت و تلاش کنند، ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این راه با تمام توان حامی سازمان های مردم نهاد خواهیم بود. شایان ذکر است در انتهای این نشست مراسم انتخابات برگزار شد و طی آن محسن انصاری چمرودی از سمن حامیان جوانان مستعد با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد استان البرز انتخاب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود