4 تیر 1394
شماره خبر: 144519

رزمی کار ساوجبلاغی نائب قهرمان مسابقات ترکیه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

رزمی کار ساوجبلاغی نائب قهرمان مسابقات ترکیه شد


رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ از کسب نائب قهرمانی رزمی کار ملی پوش این شهرستان درمسابقات ترکیه و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات خبر داد.
اسفندیارعقبایی افزود: مهدی نیک رنجبر توانست در مسابقات هنرهای رزمی انفرادی بزرگسالان در تورنمت ترکیه که در آن 12 تیم از کشورهای مختلف شرکت داشتند به مقام نائب قهرمانی دست یابد.
وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی ترکیه برگزار شد که در آن رزمی کاران در دو گروه تیمی و انفرادی شرکت کردند. رئیس اداره تربیت بدنی ساوجبلاغ ادامه داد: در این مسابقات که در سه روز گذشته در ترکیه برگزار شد پس ار ارزیابی داوران تیم ایران اول ، ترکیه دوم و آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند. وی گفت : در این دوره از مسابقات رزمی کار ساوجبلاغی در رشته ' بوکس ' توانست نائب قهرمان تورنمنت ترکیه شود. وی حضور ورزشکاران تخصصی و مدال آور را دراین شهرستان نشانه توان و استعداد ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی دانست و افزود: این ورزشکاران نیاز به حمایت دارند . عقبایی گفت: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات رزمی ، کاراته ، ورزش ، فوتبال و سوارکاری بارها برای منطقه و استان در مسابقات کشوری و بین المللی مدال آوری داشته اند.
وی یادآور شد: شهرستان ساوجبلاغ 12 هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود