7 تیر 1394
شماره خبر: 144643

تکلیف رفتن یا ماندن نارنجی پوشان در البرز مشخص می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تکلیف رفتن یا ماندن نارنجی پوشان در البرز مشخص می شود


تکلیف مناقشه دوماهه سایپا و البرز برای انتقال این باشگاه به تهران امشب با برگزاری جلسه مشترک میان مسئولان البرزی مشخص می شود.
پس از اتمام لیگ برتر مدیریت جدید باشگاه سایپا اعلام کرد طرح بازگشت این باشگاه به تهران را در دست بررسی دارد و از آن روز کشمکش میان مسئولان این باشگاه و البرزی ها شکل وسیع تری به خود گرفت. سایپایی ها معتقدند منافع این باشگاه در البرز مورد بی توجهی و غفلت واقع شده و از سوی دیگر البرزی ها بر این باورند که سایپا به دنبال بهانه جویی برای بازگشت به پایتخت است.
در ماه اخیر تحرکات طرفین برای نیل به اهدافشان شکل وسیعی به خود گرفته است. سایپایی ها در رایزنی با مسئولان فدراسیون درخواست رسمی شان رابرای این انتقال اعلام کرده اند و طرف البرزی نیز در ارتباط با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بارها از مخالفت خود با این انتقال گفته اند. این تقابل در نهایت به آنجا رسید که مسئولان فدراسیون دو طرف را به برگزاری نشست مشترک و دیدار رو در رو دعوت کردند و خروجی این جلسه را مبنای تصمیم گیری قرار داده اند و حال قرار است ساعت ۱۹ امشب سالن اجتماعات اداره کل ورزش البرز میزبان این نشست سرنوشت ساز باشد. در این ارتباط آخرین جزییات این نشست را از مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز جویا شده است. رضا گل محمدی در این خصوص گفت: طی ماه گذشته ما بارها مواضع مان را در مورد ماندن و رفتن سایپا از البرز به شکل شفاف اعلام کرده ایم و گفته ایم خواهان ادامه همکاری با این باشگاه و تداوم حضور آنها هستیم.
حساسیت بالای استان به رفتن سایپا
وی افزود: در این مدت هم سعی کرده ایم به دور از حواشی و ملتهب کردن فضا آنچه مصلحت ورزش البرز است را عملی کنیم با این حال طرف مقابل تاکید بسیاری برای رفتن از البرز دارد و در این خصوص استدلال هایی را مطرح می کند. وی با بیان اینکه در روزهای اخیر استاندار البرز و مجمع نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه هایی برای وزیر ورزش و مسئولان مرتبط با این موضوع مخالفت خود را با انتقال سایپا اعلام کرده اند، گفت: این موج مخالفت ها نشان می دهد ما نسبت به این موضوع بسیار حساس هستیم و به راحتی اجازه نمی دهیم این باشگاه که جزو سرمایه های البرز است این استان را ترک کند. گل محمدی با اشاره به تلاش های البرز برای ارتقای میزبانی سایپا در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا گفت: بهترین سرمایه شهر با شرایطی ایده ال در طی این سالها در اختیار باشگاه سایپا بوده و ما برای موفقیت این باشگاه در حوزه میزبانی ها تمام توان خود را به کار گرفته ایم و این درست نیست که این باشگاه را از دست داده و اجازه خروجش از استان البرز را بدهیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: ما در نشست پیش رو که امشب به انجام می رسد می خواهیم به سمت اقدامات اعتماد ساز برویم و در این راستا امیدوارم سایپایی ها نیز با درک شرایط موجود و با توجه به اجماع بی سابقه کل استان به ماندن این باشگاه با موضعی درست و واقع گرایانه به جلسه بیایند و تصمیم نهایی به نفع دو طرف باشد.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود