9 تیر 1394
شماره خبر: 144795

کار در ورزشهای جانبازان و معلولین نوعی عبادت است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کار در ورزشهای جانبازان و معلولین نوعی عبادت است


رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تجلیل از جایگاه جانبازان و معلولین، کار در راستای ورزشهای این قشر را عبادت دانست.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان البرز با بیان این که حضور در این جلسه و کار برای ورزش جانبازان و معلولین با دیگر رشته ها متفاوت است، گفت: امروز و با توجه به وضعیت جامعه، خدمت رسانی در امر ورزش یک عبادت است که در ورزشهای جانبازان و معلولین این عبادت ارزشی مضاعف پیدا می کند. وی افزود: خدمت کردن به کسانی که بزرگترین دارایی خود یعنی سلامتی شان را برای آسایش و امنیت مردم این مرز و بوم فدا کردند، نعمتی بزرگ و قابل توجه است. گل محمدی با اشاره به مشکلات ورزشهای جانبازان و معلولین اظهار کرد: متاسفانه نبود زیر ساختهای مناسب و کمبود امکانات از بزرگترین موانع خدمت رسانی به این قشر است که البته این مشکلات از وظیفه و مسئولیت ما در قبال این عزیزان کم نمی کند.
وی با تاکید بر جدی گرفتن ورزش جانبازان و معلولین، خاطر نشان کرد: ورزش برای جانبازان و معلولان علاوه بر تفریح جنبه ی درمانی نیز دارد که این مسئله اهمیت توجه به ان را دو چندان می کند. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: حقیقتا به دلیل کمبود امکانات و عدم اعتبارات لازم ما نتوانسته ایم آنطور که در شأن این عزیزان است برایشان کار انجام دهیم، اما امیدواریم با تلاش خود شما اعضای مجمع که با مشکلات جانبازان و معلولین بیشتر آشنایی دارید بتوانیم حمایت قابل قبول تر و مناسب تری را از این قشر عزیزو گرامی داشته باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود