21 تیر 1394
شماره خبر: 145448

اکرم خدابنده بر سکوی قهرمانی رقابتهای دانشجويان جهان

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

اکرم خدابنده بر سکوی قهرمانی رقابتهای دانشجويان جهان


اکرم خدابنده تکواندوکار البرزی وزن 73+ کیلوگرم بانوان کشورمان، به مدال طلای مسابقات دانشجويان جهان دست یافت.
در ادامه پنجمين روز از بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان که به میزبانی "گوانگجو" كره جنوبي در حال برگزاری است، اكرم خدابنده با غلبه بر نماينده كشور ميزبان مقتدرانه قهرمان شد.
تکواندوکار البرزی وزن 73+ کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلای این دوره از مسابقات، ابتدا "يتزو چو" از چين تايپه را 11 بر يك برد، سپس با نتيجه 6 بر يك "والرين ديسلاو" از مراكش را از پيش رو برداشت و در مرحله نيمه نهايي با غلبه برا "الينا ايكاييو" از روسيه (11-صفر) راهي فينال شد. خدابنده در مرحله پاياني 9 بر 3 از سد "بيچنا كيم" از كره جنوبي گذشت و با شايستگي بر سكوي قهرماني ايستاد. وی بعد از کسب مدال طلای این رقابتها اظهار کرد: خوشحالم که بعد از باخت در مسابقات جهانی روسیه و گذراندن روزهای سخت امروز با مدال طلا همه این سختی‌ها و مشکلات جبران شد.
خدابنده افزود: پنج ماه بود که هیچ مدالی کسب نکرده بودم و این پنج ماه مثل 5 سال برایم گذشت اما امروز ثابت کردیم که هیچ چیز از ورزشکاران خارجی و شرکت کننده در این مسابقات کم نداریم.
تکواندوکار البرزی تیم دانشجویان تاکید کرد: هدف بعدی من کسب سهمیه المپیک ریو است که اولین شانسم را در مسابقات جایزه بزرگ مسکو امتحان خواهم کرد. تا پایان سال 4 فرصت دیگر در پیش است و قطعا از این فرصتها نهایت استفاده را خواهم کرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود