4 مرداد 1394
شماره خبر: 146117

محمد اصلانی: نتایج تیمهای ملی کشتی در رده‌های پایه بی‌ثبات است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

محمد اصلانی: نتایج تیمهای ملی کشتی در رده‌های پایه بی‌ثبات است


مربی سابق تیم ملی نوجوانان گفت: نتایج کشتی ایران در رده‌های پایه در این سال‌ها بی‌ثبات بوده است.
محمد اصلانی اظهار کرد: البته این موضوع به دلیل عدم برنامه‌ریزی نیست. فدراسیون رسول خادم برنامه‌های خوبی برای رده‌های پایه دارد که به دلیل نبود منابع مالی در اجرای آن ناموفق بوده است.
وی افزود: تیم‌های ملی ما در رده‌های پایه در یک سال قهرمان جهان می‌شوند و به عنوان مثال در رقابت‌های چندی پیش که در میانمار برگزار شد، سوم آسیا می‌شوند که این نوسانات به طور قطع بایستی ریشه‌یابی شود. قهرمان سابق کشتی آسیا گفت: این موضوع نشان می‌دهد باید نگاه ویژه‌تری به رده‌های پایه در فدراسیون وجود داشته باشد و تمامی برنامه‌های تنها مختص به تیم ملی بزرگسالان نباشد، اگر دقت کنید روسیه در همه این سال‌ها در تمامی رده‌های عناوین برتر جهان را به خود اختصاص داده و تنها دلیل آن برنامه‌ریزی و توجه به رده‌های پایه بوده است. اصلانی با اشاره به عملکرد برخی کشتی‌گیران در رقابتهای میانمار یادآورشد: در 55 کیلوگرم گودرزی نتوانست انتظارات را برآورده کند چرا که بعد از کسب قهرمانی در رقابتهای جهانی، در یک سال اخیر در هیچ رقابت داخلی و برون مرزی شرکت نکرد. وی افزود: گودرزی در وزن 42 کیلوگرم رقابتهای جهانی مدال طلا گرفت اما در رقابتهای میانمار در دو وزن بالاتر به مقام پنجم آسیا رسید که این موضوع بسیار تعجب برانگیز است.
اصلانی در پایان درباره حضور پیمان بیابانی در یک وزن پایین‌تر (55 کیلوگرم)، گفت: به دلیل برآورده نشدن انتظارات از سوی گودرزی این امری طبیعی اما ریسک پذیر از سوی کادر فنی است، از طرفی ایمان صادقی نیز در 61 کیلوگرم خوب کار کرده به همین دلیل او را در وزن 55 کیلوگرم آزمایش خواهند کرد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود