10 مرداد 1394
شماره خبر: 146527

دختران تنیس باز البرز در سلامت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

دختران تنیس باز البرز در سلامت هستند


رییس هیئت تنیس روی میز استان البرز گفت: وضعیت جسمی دختران نونهال البرزی حاضر در مسابقات کشوری خوب است و آنها در سلامت کامل هستند.
سعید حجازیان اظهار کرد: شب گذشته چند ورزشکار نونهال استان های مختلف علائمی از مسمومیت از خود نشان دادند که خیلی زود با ورود مسئولان برگزاری مسابقات به بیمارستان منتقل و اقدمات درمانی بر روی آنها انجام شد. وی افزود: این مسمومیت تا امروز صبح هم برای چند ورزشکار دیگر از جمله دو ورزشکار البرز هم رخ داد که خوشبختانه با انجام اقدمات درمانی مناسب مرتفع شد.
حجازیان با بیان اینکه مسئولان همدان در حال بررسی منبع این مسمومیت هستند گفت: اینکه این مسمومیت از ناحیه غذا و آب بوده هنوز مشخص نیست با این حال باز هم تاکید می کنم مشکل خاصی وجود ندارد و تمام ورزشکاران حاضر در مسابقات از جمله ۷ ورزشکار البرزی در سلامت هستند. رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز بیان کرد: همدانی ها برای میزبانی از مسابقات کشوری اپن نونهالان دختر امکانات خوبی را مهیا کرده اند و تیم ها از حیث اسکان و محل برگزاری مسابقات در شرایط خوبی هستند. وی در پایان گفت: مسئولان همدانی سرعت عمل خوبی در جریان این اتفاقات داشتند با این حال خود فدراسیون هم پیگیر موضوع است تا علت این اتفاق را شناسایی کند. مسابقات پینگ پنگ دسته برتر اوپن نونهالان دختر کشور از روز جمعه با حضور ۸۲ ورزشکار از ۲۱ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج همدان آغاز شده است. در این رویداد در نهایت ۱۴ ورزشکار نخست در مسابقات دسته برتر طی ۱۳ دور بایکدیگر رقابت می کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود